המעופפים שמטרידים אתכם – והפתרונות היעילים ביותר

0
782
המעופפים שמטרידים אתכם – והפתרונות היעילים ביותר

בלילות הקיץ החמים, כשאתם ממילא מתקשים להירדם בחום בלתי נסבל, יש עוד מטרד אחד שמפריע לכם לישון: זמזום היתושים. גם אם שרדתם את הלילה והגעתם לבוקר כשאתם מתגרדים בלי הפסקה, במרפסת תחכה לכם הפתעה חדשה – היונה שהגיעה לביקור החליטה להישאר, וגם להטיל ביצה חדשה. למרבה המזל אתם ממש לא צריכים לקבל את האורחים הלא-רצויים הללו. יש פתרונות מצוינים להרחקת יונים וגם שפע של דרכים למנוע מהיתושים לחזור לעוד ליל הוללות מעל המיטה שלכם.

מה עושים עם היונים?

על פניו, היונה לא נראית מזיקה. מרחוק היא נראית יפה למדי, וכולנו זוכרים את סיפורי הילדות ובפרט את רגעי השיא של פרשת נוח, כשהיונה בישרה על תום המבול. כבודם של כל אלה בהחלט מונח במקומם, אבל כשהיא מתמקמת במסתור הכביסה, במרפסת או מעל המזגן, היא כבר לא הדמות המרהיבה שאנחנו מכירים. הרעש הנוראי, לשלשת היונים, הטינופת והניחוחות – כל אלה מעפילים על כל מה ששמענו עליה אי פעם, וזו בדיוק הסיבה להרחיק אותה מהבית. חשוב רק לזכור שבתהליך הזה אין כל סיבה לפגוע בה, ובליווי המקצועי של חברת זבנג, המציעה שירותי הרחקת יונים בצפון, תוכלו לפעול כדי להשאיר אותה רחוק מכם ככל האפשר.

שיטות להרחקת יונים

בין הדרכים הפשוטות להרחקת יונים אפשר למנות כמה טקטיקות זולות שתוכלו לעשות בעצמכם, מהצבת פסל של ינשוף (שאמור להרתיע), דרך דיסקים מנצנצים (שאמורים לסנוור) ועד רשת בסיסית (שאמורה לבלום את היונה) האפשרויות בהחלט רבות. הבעיה היא שרובן לא מאוד מועילות. חברות הדברה בקריות, המתמחות בפרט בשיטות להרחקת יונים, מציעות פתרונות יצירתיים הרבה יותר. מכשיר ייחודי יפיק צלילים שיסבו ליונים אי נחת ויעודדו אותן להתרחק, בעוד סליל קפיצי יקשה על הנחיתה ויהפוך את מסתור הכביסה שלכם לפינה הרבה פחות מזמינה.

והיתושים – מה איתם?

היונה היא לא היצור המעופף היחיד שמפריע לכם. סביר להניח שמפעם לפעם מגיעים כמה יתושים טורדניים שמפריעים לכם לישון. הזמזומים הבלתי פוסקים אולי גרמו לכם לצאת במרדף אחרי היתושים עם מחבט חשמלי או מגבת ככלי לחימה מאולתר. בפועל, הדברת יתושים יכולה להתבצע בצורה יעילה יותר. חברת זבנג תאפשר לכם להיפטר מהמטרד הזה לזמן ממושך (ולא רק ללילה אחד), וזוהי דרך מצוינת להפסיק את הזמזומים ולמנוע את העקיצות שמובילות לגירודים בלתי פוסקים. לאיתור הפתרון האידאלי עבורכם אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 052-5688240.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here