הרחקת יונים לצמיתות

0
814
הרחקת יונים לצמיתות

אחד הצעדים שיש לנקוט כאשר יש יונים במקום המגורים שלנו הוא פשוט להרחיק אותם, לכאורה מדובר על חיה שאינה מזיקה וזה נכון אבל עד לרגע שהיא מחליטה לקנן ולבנות לה את בית החלומות בדיוק בגג הבניין או במפרסת שלנו, כאשר יונה מחליטה לעשות כן היא לא תעזוב במהרה דבר שיכול להוביל למחלות – עקב הלכלוך שהיא עושה לשלשלת , יחד עם זאת יכולה לגרום לאי נעימות לצאת למרפסת ולראות את כל הלכלוך שנוצר ולכן קיימות שיטות פעולה מיוחדות שיכולות להפסיק את המטרד הזה ולחיות חיים שלווים, נקיים ובריאים יותר.

מי הזיז את היונה שלי?

כדי שתופעת היונים המקננות לא תהווה נזק או מפגע תברואתי חשוב מאד להקפיד ולפעול בהתאם, במיוחד בשל כך ניתן לפנות אל מרחיק יונים מקצועי שיודע בדיוק כיצד לפעול במצבים כאלו ואף מורכבים יותר. מרחיק היונים יידע באיזו שיטה להשתמש על מנת להשיב את הניקיון והרוגע לבית, או ליתר דיוק למרפסת או לגג הבניין. קיימות שיטות הרחקה גד יונים כמו: רשתות- פורשים את הרשת הזאת על קיר הבניין , מסתור כביסה וכדומה ובכך היונה לא יכולה להיאחז ברשת והיא בוחרת ללכת למקום אחר. דוקרנים- מיועדים לכך שהיונים לא יוכלו לשבת על המעקה ולקנן . יש לציין כי בכל שיטה כזו או אחרת אין פגיעה בחיי היונה אלא מדובר רק בהרחקתן וזה דבר חשוב שיש לדעת. הרי אנו לא רוצים להזיק ליונה ולכן שיטות אלו מיועדות רק להרחקת היונים מהמקום.

לפנות לחברה מקצועית.

אנשים רבים ניסו שיטות פיראטיות שונות להרחקת יונים ונכון ניחשתם היטב – זה לא צלח ומסיבה פשוטה מאד בגלל שאין להם את הכלים או הידע להרחקת יונים, ולכן פניה אל מרחיק יונים מקצועי תביא את הבשורה ותפתור את הבעיה. מומלץ לפנות לחברה מקצועית בעלת ניסיון בתחום שתדע להתאים את השיטה הנכונה להרחקת היונים. כך השקט יחזור ואתם תוכלו ליהנות משלווה וניקיון לאורך זמן.

לחברה מקצועית בתחום יש את הכלים הנכונים והעבודה מתבצעת ביעילות ובמהירות, יחד עם זאת במידה והתופעה חוזרת תמיד ניתן לפנות אל החברה ולקבל מענה מקצועי והם יפתרו את הבעיה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here