הסכמי מייסדים – רק עם המומחים

0
66
קרדיט CANVA

הסכמי מייסדים יכול להיערך על ידי שני שותפים או יותר. כל הסכם כזה כולל בתוכו את כל ההסכמות שהושגו  בעל פה. הוא כולל סעיפים רבים המפרטים זכויות וחובות ונושאים אחרים חיוניים. הוא חייב להיערך על פי הוראות החוק, ולכן, מוגדר גם כמסמך משפטי שניתן לדון עליו – כולל בבוררויות ובבתי משפט. משרד עורכי הדין אלגלי ויצמן ושות' עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע חיוני.

הסכמי מייסדים – מפורטים ומנוסחים היטב

הסכמי מייסדים נערכים לטובת הקמת עסקים שונים וכוללים הסכמות בסיסיות ועקרוניות בין השותפים להקמה. כל הסכם יכול להיערך עבור שותפויות בנות 2 חברים או יותר או עבור חברות בהם בעלי המניות הנרשמים הם המייסדים. אלו הם שני התאגידים העיקריים עבורם מכינים את ההסכמים הנערכים בהתאם לחוקי המדינה. כל הסכם כזה הינו מורכב וכולל מסמכים רבים ונספחים נדרשים. לאחר החתימה עליו יש צורך לרשום אותו ברשויות מס ערך מוסף, ביטוח לאומי, רשות המיסים, וכמובן, במשרד המשפטים ומוסדות אחרים – אם הוראות החוק דורשות זאת. תכני ההסכם החתום  מחייב את שותפיו.

הסכם לייסוד חברה

במקרה של ייסוד חברה, למשל, יש כללים ברורים. יש צורך להחליט על מבנה ההון שלה ואופן חלוקת המניות בין השותפים, על אופי ההשקעות היכולות להיות תמורת קבלת מניות ו/או הלוואת בעלים, על חלוקת האחריות  והתפקידים בין היזמים, שכר, תנאי העסקה ותגמולים כספיים.  סעיף אחר מדבר על שיטת ההתנהלות וקבלת ההחלטות בחברה  על ידי האספה הכללית, התכנסות הדירקטוריון  וכדומה. בחוזה יכללו גם קביעת מטרות ויעדים כולל גיוס כספים, תנאי עזיבת מי מהמייסדים. הסכם טוב מבטיח התחלה חדשה וחלקה נטולת מתחים, הוא יתרום להצלחת הפרויקט להכנסות ולרווחים עתידיים למקימיו.

משרד בעל מוניטין

משרד עורכי הדין אלגלי ויצמן ושות' מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ פרטני, ליווי וייצוג, מחירים נוחים, זמינות ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות וממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד כישוריהם המוכחים לטובת אחרים.צרו קשר: עו"ד מיכאל ויצמן 050-6969045 עו"ד עמוס אלגלי 053-5237734

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here