כל מה שחשוב שתדעו על ייצוג בעבירות תעבורה

0
55
קרדיט CANVA

לצערנו לא מעט מאתנו נקלעים לסיטואציה בה אנחנו מתמודדים עם כתבי אישום בשל עבירות תנועה כאלו ואחרות. ישנם אנשים אשר מתוך חוסר ניסיון מעדיפים לייצג את עצמם בחוסר ידיעה מוחלט שגם אם הטיעון שהם עומדים לטעון נשמע להם מוצדק והגיוני, בבית המשפט, כולל הבית המשפט לענייני תעבורה, גם טענה הנשמעת מוצדקת או ראיה הנראית לנהג כהוכחה לצדקתו יכולות להתפרש בצורה הפוכה או לעורר ספקות נוספים. לכן, חשוב להשאיר את ההתמודדות בבית המשפט לבעל מקצוע מומחה בתחום-  עורך דין תעבורה איכותי וברמה גבוהה שיוכל לייצג אותנו ובכך יחסוך לנו לא מעט עוגמת נפש, זמן ומשאבים. ומיד גם תבינו מאיזו סיבה. צלצלו  04-6001866

עבירות תנועה – כך תתמודדו עמן

הרכב הפך להיות חלק בלתי נפרד משגרת היומיום שלנו. לרובנו קשה להסתדר ללא רכב, בין אם להגעה או חזרה מהעבודה ובין אם ניהול הבית.  לכן שלילת רישיון בשל עבירת תנועה חמורה או צבירת נקודות חובה לאורך זמן גורמת לשיבוש שגרת החיים. לכן, גם אם אלה עבירות  תנועה קלות הנעשות בשל נהיגה בקלות ראש זה משהו שבהחלט אפשר לטפל בו, ולדבר ישנה כאמור משמעות ארוכת טווח באמצעות מחיקת הנקודות ולא רק ביטול העונש או הקלה נוספת בו.

כמובן שאם מדובר על עבירות תנועה קשות וחמורות, לכל הקלה בסעיפי האישום ובענישה הכוללת גם פסילת הרישיון לתקופה ישנה משמעות רבה. עם העבירות הנחשבות לעבירות תעבורה משמעותיות נמנות:

  • עקיפה בדרך לא פנויה.
  • עקיפה מסוכנת וחצייה של קו הפרדה רצוף.
  • נהיגה במהירות גבוהה שהיא 30 קמ"ש מעל המהירות המותרת בדרך העירונית, ו40 קילומטר לשעה מעל המהירות המותרת בדרך מהירה או בינעירונית.
  • נהיגה המסכנת הולכי רגל.
  • נהיגה במסילת ברזל.
  • אי עצירה של הרכב בתמרורי עצור.
  • נסיעה מהירה בתמרורי האטה.
  • נסיעה עם מטען החורג מהמותר.
  • הובלת חומר מסוכן ללא רישיון לכך.

לכל אלו ישנה משמעות גבוהה מאד, ובפרט, רצוי במקרים אלו להתייעץ עם עורך דין מקצועי ולדאוג לכך שיהיה לכם ייצוג מתאים ופורמלי. ברגע שתעשו זאת ברמה הראויה, גם המשטרה ובית המשפט יתייחסו לכך אחרת כי עורכי הדין מבינים היטב בחוק בתחום התעבורה. כל עוד הם מתמחים בכך כמובן.

האם כל שוטר יכול לבצע פסילה מנהלית?

פסילת רישיון נהיגה יכולה להתבצע בעקבות החלטת השופט בבית המשפט לענייני תעבורה אך לא רק. פסילה מנהלית היא פסילת רישיון הנהיגה בתהליך מזורז ע"י קצין משטרה.

השוטרים יכולים לקחת את רישיון הנהיגה, אך רק קצין משטרה לו דרגת פקח ומעלה מכך יכול לפסול את רישיון הנהיגה.

משרדו של עורך דין זיאד זועבי מתמחה בתחום התעבורה מעל עשרים שנה ומעניק שירות משפטי, ייעוץ וייצוג מול בתי המשפט. הוא דוגל בכבוד הדדי ומצוינות ויעניק לכם את השירות הטוב ביותר ובמקצועיות גבוהה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here