העסק חברת אחזקת מבנים לבניין מגורים ושפר איכות חייך :

0
220
קרדיט FREEPIK

ככל שעובר הזמן והארץ והעולם הולך ומתפתח בכל התחומים, כך גם מתפתח לו ענף הבנייה בארץ.

באופק מתגלים לנו יותר ויותר בניינים ומגדלים שמשנים לנו את צורת הנוף אליה אנו רגילים. הבניינים לא רק הופכים לגבוהים וגדולים יותר אלא גם למורכבים יותר. נוכל למצוא בהם מערכות שלא הכרנו שנים קודמות, ואם בעבר דיירי הבניין יכלו לתחזק את הבניין במו ידיים, אז כמובן שכיום לא קיימת האפשרות הזו.

להלן חלק מהמערכות בבניין חדיש: מערכות חשמל, מערכות הובלת מים וכו. דיירי הבניין אינם מוסמכים לתקן תקלות שיגרה וחירום. חברת אחזקה מתנהלת לפי חוק ובמקצועיות.

אז מדוע חובה כיום להעסיק חברת אחזקת מבנים ?

המערכות בבניין הן מערכות אשר חייבות טיפול ובדיקה על פי חוק- 

מאגר מים

המים שאנו משתמשים בהם בדירתנו מגיעים ממאגר מים שיש בבניין. יש לחטא ולנקות את המאגר לפי החוקים והנחיות מדויקות. כמה מיותר לציין עד כמה חשוב.

כשדיירי הבניין לוקחים על עצמם את עניין טיפול מאגר המים זה סכנת חיים לא הדיירים מהסיבה כי אין ביכולתם לעשות זאת בצורה מקצועית.

חלק מפעולות התחזוק זה החלפת רשתות ואטמים ושימוש בחומרים המתאימים לכך. רק בעל מקצוע מוסמך רשאי לתחזק מאגרי מים.

חשמל

חשמל הוא מרכיב בלתי נפרד מהחיים שלנו בזמן שגרה ובזמן חירום. כל מהערכות בבניין קשורות אליו בנוסף. בעל מקצוע מוסמך רשאי לטפל במערכת חשמל בבניין.

מעליות

תחזוקת מעליות אשר מתבצעת בצורה לא מקצועית הינה מאוד מסוכנת לדיירי הבניין. לא סתם יש את המדבקה במתעדת את תאריכי הטיפול שעברה והבאה בתור שתגיעה.

מערכות מים

על מנת שלקומות הגבוהות בבניין יהיו מים בדירה, המים עוברים דרך משאבות מים שדואגות לזרימה תקינה. חשוב מאוד שהטיפול במערכות המים יבוצע ע"י חזרת אחזקת מבנים מקצועית אשר תדע לטפל כמו שצריך מערכת ובכך תחסוך תקלות מיותרות.

מערכות חירום נמצאות בכל בניין. תפקידן להציל חיים בעת הצורך. מערכות אלו תורמות לשגרה שלנו בכל עת אבל במיוחד בזמני חירום.

התייחסות למערכות אלה מאוד משמעותיות ויש דרישות חד משמעיות לפי חוק על מנת לתפעל בהן.

לסיכום

אלה הן חלק מהסיבות מדוע כה חשוב להעסיק חברת אחזקה לבניין. ומה הם הנזקים העלולים לקרות בעקבות טיפול לא נכון במערכות השונות.

יש תופעה שבניינים חוסכים כסף על שירות מסוג זה, ונותנים לדיירי הבניין לתקן ולתחזק את הבניין. כמובן זו טעות גדולה שיכולה לסכן גם חיי אדם וגם את הכיס. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here