ככה לומדים היום: Success College מציעה מהפכה בעולם האקדמי בדרך להתחלת קריירה מהירה

0
805
ככה לומדים היום: Success College מציעה מהפכה בעולם האקדמי בדרך להתחלת קריירה מהירה
קרדיט FREEPIK

אלגוריתם חכם שיאבחן איזה תחום כדאי לכם ללמוד, מודל היברידי של לימודים מרחוק, קורסים אונליין מאוניברסיטאות מובילות בעולם ומחלקת השמה ייעודית שתעזור לכם למצוא עבודה בסיום הלימודים. תכירו את האקדמיה הדיגיטלית החדשה למקצועות העולם החדש

השנה היא 2022, יש אסטרונאוט ישראלי שני על הירח, רכבים שנוסעים על גז והמבורגר שאפשר להדפיס במכונה. הגיע הזמן שמישהו יביא את הקידמה הזו גם אל העולם האקדמי. Success College  היא מיזם חדש שמנסה לעשות את זה, בשיתוף פעולה ראשון מסוגו של אנשי אקדמיה ואנשי עסקים מובילים מהארץ ומהעולם. במטרה להכשיר כמה שיותר סטודנטים לשוק העבודה הלוהט והמתעדכן, מציעים באקדמיה החדשה מודל לימודים גמיש ומותאם אישית, בדגש על לימודים מעשיים ומתן כלים פרקטיים להצלחה בהתחלת קריירה חדשה או הסבה מקצועית לשינוי קריירה קיימת.

תחת מודל היברידי של לימודים מרחוק, מציעה האקדמיה קורסים אונליין במגוון תחומים נחשקים: מקצועות ההייטק, שוק ההון, פיננסים, יזמות נדל״ן, קריפטו ובלוקצ׳יין, מדיה, פרסום  ועוד. את המסלול בונים הסטודנטים בעצמם, והוא מורכב מקורס ליבה עיקרי, קורסי חובה וקורסי בחירה שהותאמו ונבנו על ידי ועדה פדגוגית של אנשי אקדמיה ואנשי מקצוע מובילים. חלק מהקורסים הללו הינם קורסי מקוריים של אוניברסיטאות מובילות מהעולם כמו הרווארד, פרינסטון, MIT, ברקלי, קולומביה, וושינגטון, סטנפורד, מישיגן ועוד, שהסכימו לראשונה להנגיש את תוכן הלימוד המקורי שלהן, בתרגום לעברית ובתמיכה מלאה.

לא לוקחים סיכון עושים אבחון

כדי למקד את הסטודנטים ולאפשר להם להכיר ולמפות את היכולות, הצרכים והמטרות שלהם ללימודים מוכווני קריירה, יצרו באקדמיה החדשנית אלגוריתם חכם שיעזור להם כבר בתחילת הדרך עם אבחון תעסוקתי מקצועי, ללא תוספת תשלום. משם יוכלו הסטודנטים לבנות את התמהיל הנכון והמדויק עבורם, במתווה לימודים אישי ופרטני על פי המקצוע הנחשק והקורסים הרלוונטיים אליו. לצד קורסי בחירה מגוונים מעולמות שונים, לכל מסלול יתווספו קורסי חובה והעשרה וכן קורסים להכנה טובה יותר לכניסה לשוק העבודה כמו קורס כתיבת קורות חיים, קורס לינקדאין מקצועי, הכנה לראיון עבודה, איתור משרות והגשת מועמדות ועוד. 

בזכות מתווה של לימודים דיגיטליים מרחוק, יוכל כל סטודנט ללמוד בכל מקום ובכל זמן, לנהל חיי עבודה וחברה תוך כדי הלימודים וגם לשלוט בקצב הלימוד, להתעכב או לחזור על קורסים מסוימים וגם לדלג על תוכן שמוכר לו. האפשרות לסיום המסלול כולו בזמן של כעשרה חודשים, קבלת תעודה רשמית של סאקסס קולג'  שמוכרת על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון וגם תעודה יוקרתית מהאוניברסיטה הרלוונטית מחו״ל שאליה השתייך הסטודנט, הם עוד יתרונות משמעותיים של האקדמיה, שייתנו עדיפות לסטודנטים שלה בשוק העבודה העכשווי.

איתכם לאורך כל הדרך

נוסף לכל אלה מבטיחים באקדמיה החדשה לא רק ללמד, אלא גם ללוות אתכם לכל אורך הדרך עם צוות אנושי ומקצועי שזמין חמישה ימים בשבוע בשלוש שפות (עברית, אנגלית וערבית) לכל שאלה מקצועית או טכנית. גם בסיום הלימודים, מחלקת השמה ייעודית עם רישיון של משרד העבודה והרווחה ועם גישה לפוזיציות הבכירות בשוק העבודה הטכנולוגי, מאות חברות הייטק, נדל״ן ופיננסים, תעשה את כל מה שאפשר כדי שבסוף הדרך תתחילו אחת חדשה, ותעזור לכם למצוא את המקום החדש שלכם בדרך לקריירה חדשה, מצליחה ומתגמלת.

ההרשמה ל-Success College נמצאת בעיצומה בימים אלה ופונה לכלל האוכלוסיה מעל גיל 17. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האקדמיה, בגוגל וברשתות החברתיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here