מהו טרנד הגינה האורבנית ואיך נקפוץ על הרכבת הזו?

0
262
credit: pixabay.com

בשנים האחרונות, טרנד חדש כובש את עיצוב הבית בסערה. במובנים רבים, זהו טרנד שמביא לידי ביטוי את כל הערכים שמאפיינים את העשור האחרון. זהו השילוב האולטימטיבי בין מודעות סביבתית, עיצוב מינימליסטי וחוויית מגורים המקדמת אורח חיים בריא. הגינה האורבנית מחזירה את הכבוד לעציצי הבית של פעם ולוקחת את האלמנט העיצובי הזה צעד אחד קדימה. יותר ויותר דיירים בוחרים היום להכניס צמחים לבית ולשלב אותם לאורך כל המתחם. מצמחים מטפסים על גבי הכונניות ובין הספרים ועד לשלל עשבי תבלין במטבח שמאפשרים לנו ליהנות מאספקה קבועה של תבלינים טריים, אין גבול למה שניתן להפיק מהגינה האורבנית שלך. איך נוכל להתחיל? המומחים של משתלת תגל הארץ מסבירים.

אידיאלי גם לחללים קטנים

אם עד לאחרונה המילה גינה העלתה מיד אסוציאציה לבית פרטי, המגמה החדשה הזו משנה לחלוטין את פני הדברים. היום, ניתן לשלב צמחים שקל לגדל בבית ואינם דורשים תחזוקה קפדנית אפילו בדירות סטודיו קטנטנות. מסגרת עץ קטנה המקובעת לקיר תאפשר לך להניח מספר עציצים מטפסים וליצור אלמנט דקורטיבי חי ועוצר נשימה. לעתים, אפילו עציץ אנטוריום קטן בסלון יכול להכניס צבע וחיות ולהשפיע משמעותית על האווירה בבית. אין חלל בבית שלא יכול לקבל נגיעה קטנה של צבע. אפילו בחדרי השירותים נוכל לשלב סוקולנטים צבעוניים או קקטוסים שכמעט ואינם דורשים תשומת לב אבל נותנים כל כך הרבה.

כל מה שנדרש כדי למלא את הבית בחיים

משתלת תגל הארץ מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון רחב של פתרונות גינון אורבניים כבר במשך עשור. אנו מציבים את שיטות הגידול האקולוגיות, איכות השירות והיחס האישי בראש סדר העדיפויות שלנו. מצמחים מטפסים ועד דשא סינטטי  – אנו תמיד שמחים לסייע לך למצוא את הפתרונות האידיאליים לסביבת הבית, לאורח החיים ולטעם האישי שלך. רוצה להתחיל להזמין צמחים חדשים לבית שלך עוד היום? כל שעליך לעשות הוא רק להרים את הטלפון ולחייג או לפנות בווטסאפ במספר 054-5470267. אחד מנציגינו ישמח להשיב על כל שאלה שתעלה לך וללוות אותך בתהליך הרכישה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here