שדרוג הכניסה לכל בית בצעד פשוט

0
280
קרדיט: freepik

הכניסה לבית היא הדבר הראשון שאנו רואים בזמן החזרה מהעבודה או מיציאות אחרות, וכך אנשים שאנו מזמינים ובכלל מי שעובר ליד. לכן, שווה להקדיש מחשבה למראה הכניסה ואם היא כבר נראית קצת מוזנחת אפשר לבצע צעד פשוט אחד או יותר לשדרוג שלה.

 

קצת על כניסות לבית

לכל בית יש כניסה מיוחדת משלו, בין אם היא פשוטה ומסתכמת פחות או יותר בדלת, ובין אם מוביל אליה שביל מעוטר בפרחים עם אלמנטים אסתטיים מגוונים. מצד אחד, הכניסה היא כאמור האלמנט העיצובי הראשון (ביחד עם השער) בו נתקלים אנשים המגיעים בבית, ובתור שכזו היא יוצרת את הרושם הראשוני שכה משפיע על ההתרשמות הכללית. אכן, הכניסה יכלה להעביר כבר בהתחלה את האווירה והמסרים המבוקשים, בין אם אלו אמירות אישיות וייחודיות משלכם (כמו שלטים, עציצים מיוחדים), ובין באופן כללי דרך סגנון העיצוב – מודרני, כפרי, ים תיכוני וכן הלאה.

מצד שני, כניסות נוטות לאבד מזוהרן עם הזמן. המרחב הראשוני הזה חשוף לפגעי מזג האוויר ולמפגעים מוזנחים ועלול עם הזמן לסבול מהזנחה. כך למשל, שאריות בוץ הולכות ומצטברות בחורף, הריצוף מתכהה ומתיישן, הדלת כבר ראתה ימים יפים יותר, פריטי הנוי והעציצים נראים קצת שפופים, וכן הלאה. על כן, כדאי לתת את הדעת על מראה הכניסה לבית ולעשות צעד אחד פשוט (או יותר) לשדרוג שלה, בלי הוצאות משמעותיות.

 

מה אפשר לעשות

צעד ראשון ומאוד פשוט שאפשר לעשות הוא לקנות שטיח סף. מדובר בשטיחים יחסית קטנים העשויים מחומרים נאים אך חזקים ועמידים, אשר ישרתו אתכם לתקופה ממושכת. ניתן כיום למצוא בחנויות וגם ברשת ולהזמין און ליין שטיחי סף בשלל גוונים ועיצובים, למשל עם כיתובים מאירי עיניים או משעשעים, עם דוגמאות של קשתות, לבבות, גלובוס או עיניים קורצות, שטיחים יותר מאורכים או רבועים, ועוד. השטיח מהווה תוספת אסתטית קטנה אך משמעותית לכניסה, ועל הדרך הוא מגן על הבית מפני אבק ובוץ שנדבקים לנעלי אורחים, ילדים ושאר בני המשפחה, וגם יכול להסתיר רצפות שקצת איבדו מזוהרן.

זוהי כמובן רק אפשרות אחת ויש עוד רבות אחרות. למשל, אפשר להשקיע בכמה מוביילים יפים העשויים מצדפים וחרוזים, ניתן לקנות פריטי נוי מאבן כגון גמדים או פיות, אפשר לחדש את השלט עם שמות בני המשפחה, להחיות קצת את מראה הדלת, ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here