התאמת שירותי חברת חקירות לצרכי הלקוחות

0
170
חברת חקירות
קרדיט: Freepik

חברת חקירות מספקת שירותי חקירות יסודיות במטרה לחשוף עוולות שבוצעו על ידי נחשדים במרמה, בגידה או הפרות אמונים. חברת יהב חקירות מספקת שירותי חקירות במגוון נושאים, כגון ביצוע מעקבים; חשיפת בגידות; חקירות במגזר העסקי; חקירות כלכליות; חקירות סייבר; שירותי איתור; ושירותי פוליגרף.

השירותים המסופקים על ידי חברת חקירות הם רבים ומגוונים, ומשתנים באופן משמעותי בהתאם לצרכי החקירה. כרך, לדוגמא, חקירות במגזר העסקי יכולות לגלות אם שותף עסקי מעורב במקרי הונאות, האם עובד גונב מהחברה, או לחשוף הונאה ומעילה, בין יתר השירותים השונים.

חקירה סמויה

חוקר פרטי יכול לבדוק התנהגות בלתי הולמת של עובדים כמו גניבה, שימוש בסמים או הטרדה. ברוב המקרים, נציגי חברת חקירות מבצעים מעקבים סמויים כחלק מהבדיקה שלהם, ומספקים תיעוד מוקלט או מצולם, או שניהם, כחלק מדוח ממצאי החקירה.

חקירת מחקר

חוקרים יכולים לבצע מחקר לאיתור מידע על חברות שאתם מנהלים איתן עסקאות רכישות, מיזוגים, מיזמים משותפים, הון סיכון, הון פרטי והשקעות. הם יכולים גם לבצע בדיקות רקע מעמיקות של עובדים.

נציגי חברת חקירות מבצעים גם חקירות כלכליות כדי לגלות מעילה, הלבנת הון, הונאה ופשעי צווארון לבן אחרים. חוקר שמחפש שחיתות יכול לחשוף שוחד, מט"ח בלתי חוקי, הונאה תאגידית וריגול תעשייתי.

חקירת סייבר

באמצעות חקירת סייבר , חוקרים יכולים לאסוף מידע מאוחסן אלקטרונית על מנת לאסוף ראיות נחוצות. הם יכולים גם לשחזר נתונים שאבדו, ולספק ממצאים עובדתיים לפשעי סייבר, באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

בשורה התחתונה, חשוב לעבוד רק עם חברת חקירות מוסמכת

יהב חקירות היא חברת חקירות שיש לה מוניטין מעולה בתחום, במשך למעלה מ-15 שנים, ואנחנו מספקים שירותי חקירות במגוון תחומים. בהתאם למידע שיתקבל על ידיכם, ומטרת החקירה, נשיג את הראיות למעשי מרמה, עוולה או חשיפת שחיתויות, או שנאשר באמצעות מעקבים יסודיים, שאין סיבה לחשד ממשי בביצוע ההונאות.

אם אתם זקוקים לשירותי חקירות כדי לקבל הוכחות לחשדותיכם, צרו איתנו קשר ונרכיב תוכנית פעולה מותאמת אישית להשגת הממצאים.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here