טיפולי שורש וטיפולים לכאבים בחניכיים

0
234
חידוש טיפול שורש
Credit: Pixabay.com

טיפולי שורש כלליים לצד טיפולים לחידוש טיפול שורש וטיפול בכאבים בחניכיים, הינם טיפולים חיוניים אשר כל אחד מאיתנו ייתקל בהם לפחות פעם אחת בחיים. מדובר בטיפולים מורכבים שיכולים להתבצע רק על ידי מרפאת שיניים מומחית, רופא שיניים וצוות מסייע. המתמחים בטיפולים שמטרתם להחזיר את החיוניות והבריאות לחלל הפה שלכם.

חידוש טיפול שורש

חידוש טיפול שורש הינו הליך רפואי משלים, שנערך על שיניים שכבר עברו טיפול שורש בעבר. במטרה לשמר את בריאות השכבה הפנימית של השיניים שלכם.

כאבים בחניכיים

אם אתם חווים כאבים בחניכיים כשאתם אוכלים, שותים, מצחצחים שיניים או מנקים אותן עם חוט דנטלי, ייתכן שאתם תוהים מה גורם לזה וכיצד אתם יכולים לטפל בזה. חניכיים כואבות או מדממות יכולות להיגרם על ידי טכניקות צחצוח או שימוש בחוט דנטאלי לא נאות, מחלות חניכיים, כימותרפיה, שימוש בטבק או שינויים הורמונאליים מסוימים. זה נפוץ מאוד שמחלת חניכיים מובילה לכאבים ודימומים, ולכן פתרון הבעיה הוא חלק חשוב בשמירה על בריאות החניכיים. החניכיים שלכם מספקות את התמיכה הכוללת לשיניים שלכם ואת הבסיס לפה בריא, ואם לא מטופלים כראוי, מחלת חניכיים מוקדמת עלולה להתקדם לבעיות בריאות פה חמורות אחרות. על כן מומלץ לפנות אך ורק למרפאת שיניים בעלת מוניטין חיובי עשיר, שפועלת באזור נגיש ונוח עבורכם.

רופא שיניים מומחה לטיפולי שורש

הבחירה הקשה של רופא שיניים מומחה לטיפולי שורש חייבת להיעשות לאחר שלקחתם בחשבון מספר המלצות, ביקורות באינטרנט וחוות דעת של חברים. רופא שיניים מומחה לטיפולי שורש הוא סוג התמחות ברפואת שיניים, אשר מתמקדת בהספקת פתרונות למחלות וחיידקים, שעלולים לפגוע בשכבה הפנימית של השיניים שלנו.

המרכז הרב תחומי לרפואת שיניים– הכתובת שלכם לטיפול בכאבי חניכיים וטיפולי שורש

במרפאת השיניים במרכז הרב תחומי ברמת גן, תוכלו לקבל את כל הפתרונות הטובים ביותר לטיפול במקרים שונים של בעיות בבריאות חלל הפה. הכוללים טיפולי שורש, עקירות שיניים, טיפולים משקמים לשורשי השיניים ועוד. בעזרת הקליניקה של דוקטור קלריסה ברמת גן,  גם אתם תוכלו ליהנות מהטיפול הרפואי הטוב ביותר, בסטנדרטים הגבוהים ביותר. וכל זאת לצד השירות האדיב ביותר והמחיר המשתלם ביותר. רק במרפאה של המרכז הרב תחומי לרפואת שיניים תוכלו למצוא את הצוות המיומן והמסור ביותר בארץ. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר כבר היום, לקביעת תור או לשיחת ייעוץ למספר 03-5740484. או במקרי חירום לפנות למספר בטלפון הנייד: 0528561122.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here