עורך דין מעצרים

0
309
קרדיט FREEPIK

במסגרת ההליך הפלילי ישנם סוגים שונים של מעצרים כאשר יש חשיבות עליונה להיעזר בשירותיו של עורך דין מעצרים. כל הפרטים בכתבה הבאה.

אילו מעצרים ישנם במסגרת ההליך הפלילי?

במסגרת ההליך הפלילי ישנם שני סוגים של מעצרים: מעצר ימים ומעצר עד תום ההליכים. המשותף לשני המעצרים הוא שטרם הוכחה אשמתו של החשוד או הנאשם. הכנסת אדם חף מפשע מאחורי סורג ובריח נחשבת להליך משמעותי במיוחד ולכן יש חשיבות עליונה להיוועץ עם עורך דין מעצרים .

מהו מעצר ימים?

מעצר ימים הוא מעצר אשר הכינוי הנוסף שלו הוא מעצר לצרכי חקירה. מדובר על שלב במסגרתו המשטרה מבקשת להאריך את המעצר של החשוד. יש לציין כי דיוני המעצר קצרים ונמשכים כמה דקות. ישנם מספר תנאים למעצר ימים וכעת נפרט את התנאים השונים:

יסוד לחשד: יש יסוד לחשד כי האדם ביצע עבירה.

עילת מעצר: העלמת ראיות או השפעה על עדים.

מסוכנות: מסוכנות של אדם נמדדת לפי העבר הפלילי שלו ובהתאם לחומרת העבירה המיוחסת לו.

צרכי חקירה: יש פעולות שאפשר לבצע כאשר החשוד נתון במעצר כמו למשל ביצוע תרגילי חקירה שונים כמו הפעלת מדבב.

עורך דין מקצועי בתחום יסייע ללקוחות ויסביר להם בפני מה הם עומדים בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

מה התפקיד של  עורך דין סייבר?

במידה ואתם מהווים חלק משמעותי מתעשיית האונליין, בין אם אתם מפעילים אתר מסחר אלקטרוני או שמא אתם עוסקים במסחר פיננסי, אתם צריכים להקפיד להיות צעד אחד לפני המתחרים שלכם ולהגן על האינטרסים העסקיים שלכם.

תחום השיווק הדיגיטלי מתפתח במהירות רבה וגדל מדי יום ונחשב לחלק בלתי נפרד מפרסום של עסק. בעולם הדיגיטלי יכולים להישאר תחומים אפורים שעשויים לעורר שורה ארוכה של שאלות. אותם תחומים אפורים יכולים להפוך את השימוש בעולם הזה לעניין מסובך ולכן חשוב ביותר להתייעץ עם עורך דין בעל הבנה רחבה בתחום.

לחילופין, במידה וקיבלתם איומים באינטרנט על ידי אדם שהתחזה ופתח פרופיל פיקטיבי בפייסבוק, יש לכם זכות להיוועץ עם עורך דין סייבר . קיימת חשיבות עליונה לשכירת השירות של עורך דין האחראי על תחום הנ"ל- הסיבה לכך היא שיש ביכולתו להיות חשוף למידע ויש באפשרותו לסייע לכם רבות. ניהול התיק והסקת מסקנות וכן יכולת לראות את התמונה הכללית- מדובר על יכולות חשובות ביותר. מדובר על סיטואציה מורכבת שרק בעל ניסיון בתחום יכול לסייע לכם ולבחון את המצב תוך התייחסות לגורמים השונים.

רגע לפני סיום

קיימת חשיבות עליונה לשכור את השירות של עורך דין מקצועי על מנת  להיחלץ ממעצר או במקרה של קבלת איומים באינטרנט. בכל המקרים הנ"ל, יש חשיבות עליונה לשכור את השירות של עורך דין מקצועי ובעל הבנה רבה בתחום. התייעצות עם לקוחות קודמים ופגישה מקדימה עם עורך הדין תסייע רבות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here