להתקדם צעד אחד קדימה

0
230
מזגן VRF
Credit: Pixabay.com

בקיץ כשחם או בחורף כשקר- תמיד המזגן פועל. שימוש תדיר במזגן, בעיקר בחודשי הקיץ החמים פה בארץ, מוביל לעלייה בצריכת החשמל ומכאן לעלייה בחשבון החשמל. טכנולוגית מזגן VRF אשר פועלת על עיקרון שינוי נפח זרימת הקירור במערכת, מאפשרת שמירה על טמפרטורה קבועה לאורך כל הזמן ומשתנה בהתאם לחום. בזכות זה, נוצר חיסכון של 50 אחוז מצריכה החשמל ומכאן חיסכון עצום בכסף.

קדמת המיזוג הנה חברה בתחום הנדסת מיזוג אוויר, בעלת ותק רב של שנים. החברה פועלת בהגינות, חדשנות ובמקצועיות ומציע פתרונות בהתאמה אישית עבור הלקוחות שלה.

 

תמיד נעים

בכל הקשור למזגנים, קיימת חלוקה בין האסכולות השונות- ישנם אנשים אשר מתקינים מזגן אישי בכל חדר ומספק טמפרטורה לכל חלל באופן אישי וכאלו שהתקינו מזגן מרכזי אשר מספק טמפרטורה זהה לכל החללים. בשנים האחרונות נכנסה טכנולוגיה חדשה- מערכת מיזוג vrf. מערכת מיזוג זו משלבת בין שני הזרמים הללו. במערכת זו קיימת מערכת מיזוג מרכזית אחת כמו באסכולת המזגן המרכזי, אך בזכות הטכנולוגיה אשר מספקת טמפרטורה שונה עבור כל חלל, ניתן לקבוע טמפרטורות שונות בחדרים שונים. הטכנולוגיה מאפשרת שימוש במספר מאיידים וכך מאפשרת גם מודולריות בהתקנת מספר יחידות פנים שונות אשר מספקות תפוקה שונה.

למערכת קיימים יתרונות רבים נוספים- המערכת פועלת באופן שקט, כך שתוכלו לישון בשקט וללא הפרעות. בנוסף, מערכת מיזוג vrf מתאימה לתנאי אקלים קשים יותר, בחום בטמפרטורה של עד 45 מעלות, ובקור עד טמפרטורה של 20-. למערכת קיימת גם מודולריות וניתן להתאים אותה לכל סוגי החללים, גם חללים קטנים ולא נגישים. עצם המודולריות של המערכת מאפשר גם איתור ותיקון תקלות באופן פשוט יותר.

 

שימו לב להבדלים:

אין ספק שלמערכת המיזוג VRF יש יתרונות מרובים- החיסכון בחשמל שמוביל לחיסכון משמעותי בכסף, הפעולה השקטה, המודולריות בהתקנה והטמפרטורה המשתנה בכלל חלל בהתאם לצורך.

חשוב לשים לב להבדלים בין הטכנולוגיות השונות, שעשויות לבלבל. מזגני אינוונטר דומים לאותם מזגני מיני VRF – שניהם פועלים על ידי שינוי התפוקה של המאיידים באופן רציף, ללא קטיעת המנוע ולפי הצורך. אך קיים שוני קטן- במזגני VRF- נקודת הפיצול הפנימית נמצאת בסוף יחידות הפנימיות.

קדמת המיזוג היא חברה המתמחה בתכנון והתקנה של מערכות מיזוג אוויר מתקדמות, בהתאמה אישית. לחברה ותק רב של 15 שנים בתחום הנדסת מיזוג אוויר והיא פועלת בחדשנות, מקצועיות ובשיתוף פעולה עם קבלנים ואדריכלים רבים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here