לחזור לדרך המלך

0
726
לחזור לדרך המלך

לאורך השנים אנו מקיפים את עצמנו באנשים יקרים ואהובים. קרובי משפחה, חברים ומכרים שאספנו לאורך השנים וליוו אותנו בתקופות המאתגרות בחיינו. בשל כך, כאשר מגיע התור שלנו להחזיר להם ולתמוך בהם – נעשה זאת בלי לחשוב בכלל. עם זאת, מה ניתן לעשות כאשר אחד מהיקרים לנו ביותר מתמכר לסמים או לאלכוהול? כיצד נוכל לפקוח את עיניהם ולהוציא אותם ממעגל הקסמים ההרסני? במצב מורכב זה, חשוב להסתייע במומחים בתחום הגמילה; אנשי המקצוע שיעניקו להם את הסיוע המקיף לצורך החלמה.

אין מודל אחד ויחיד המצביע על מי מאתנו יתמכר ולאילו חומרים. המציאות בה אנו חיים היא מורכבת, כאשר לעיתים קרובות יכול להתעורר טריגר ולו הקטן ביותר – ואנו ניכנס למערבולת רגשית. כדי להרגיע אותה, נצרוך סמים או נשתה אלכוהול. לא תמיד נשים לב מתי חצינו את הקו האדום – אך ההשלכות ההרסניות לא יאחרו להגיע. אם ברצונכם לקבל טיפול בהתמכרות, אתם מוזמנים לפנות אל מרכז אמיל – גמילה ושיקום. צוות עובדי המרכז משקיעים מחשבה רבה על דרכי הסיוע למכורים, כמו גם לגבי האופן בו צריך להיראות מכון הגמילה והשיקום. בין אם מדובר בטיפול קבוצתי, טיפול באומנות ועוד – הצוות הטיפול ישמח לעמוד לרשותכם.

להיגמל מההתמכרויות

המאה ה-21 הביאה עמה בשורה משמעותית בתחומים רבים – אך במקביל נוצר עומס וציפיות בהן עלינו לעמוד. גם אם איבדנו הורה או בן זוג, אנו מתמודדים עם מחלה קשה או שמא מדובר במצב מורכב אחר, נחפש אחר פתרונות קסם לטווח הקצר. זאת ועוד, כדי להסתיר את הכאב ולהמשיך קדימה. בטווח הארוך, אנו נסבול מההשלכות מרחיקות הלכת. אחד הביטויים, למשל, של שימוש יתר בסמים קלים יוביל אותנו למצב של איבוד התודעה. כך או כך, באמצעות מכון גמילה מסמים קלים, ניתן יהיה לחזור לדרך הישר ולהתמודד עם המציאות והחששות שהיא מביאה.

במקרים אחרים, נחפש אחר מזור לנפש בדמות הימורים. מעבר לאובדן הכספים הרב, תחושת הזמן שהולכת לאיבוד וכן הלאה – ההתמכרות להימורים משפיעה על היחסים שלנו עם המשפחה והחברים. עם זאת, וכדי להתמודד עם המצב הנתון, גמילה מהימורים תסייע לנו ללא כל ספק.

למצוא את הדרך חזרה למסלול

קובייה אחת או שתיים של שוקולד איננה מסמלת התמכרות וכך גם ניתן לומר על סיגריה אחת פעם בכמה זמן. הסכנה האמתית בהתמכרות מגיעה כאשר אתם מתרחקים מהסביבה הקרובה שלכם, יוצרים נזקים במקום העבודה ומאבדים כספים רבים. כדי לחזור למסלול, ניתן ליצור קשר עם מרכז אמיל – גמילה ושיקום. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-6492082

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here