לפני הגירושין: כך תפיקו את המירב מהתהליך

0
593
לפני הגירושין: כך תפיקו את המירב מהתהליך

כולנו רוצים להאמין שהאהבה תישאר לנצח אבל למרבה הצער, זה לא תמיד קורה. בפועל שיעור הגירושין ממשיך לטפס, ובתי המשפט מלאים בתיקי גירושין שהופכים בקלות לקרב קשה במיוחד. אז לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הגדולה והמשמעותית הזו כדאי שתיערכו לקראתה, ויש שני נושאים שחשוב במיוחד לבדוק מראש. אלה הנושאים שיכריעו את סיכויי ההצלחה שלכם.

 

אם בן הזוג בוגד – השיגו הוכחה

אם ההחלטה להתגרש נובעת מהתחושה האישית שלכם שהצד השני כבר לא ממש נאמן, בהחלט ייתכן שאתם צודקים. מצד שני, ייתכן שלא, ואם לא תהיה לכם הוכחה הטענה הזו בוודאי לא תעזור לכם כשתגיעו לשולחן המשא ומתן. אם כן, זה הזמן לגייס את עזרתו של חוקר פרטי בגידות במרכז, כדי שיוכל להוכיח שאתם צודקים (או לא). עם תמונות מהשטח, תכתובות וראיות אחרות יהיו לכם כל האישורים והאסמכתאות שאתם צריכים כדי לייעל את התהליך. זהו אחד השירותים המרכזיים שמציע משרד בקר חקירות ושירותי מידע, שיספק את כל התשובות לכל השאלות שמטרידות אתכם באמת.

 

אם בן הזוג מסתיר נכסים – זכותכם לדעת

אנשים רבים חוששים מהליך הגירושין, בעיקר משום שהם חוששים לאבד נכסים וכספים שנמצאים בחשבונות שונים ומשונים. הם מסתירים את המידע הזה, לעתים עוד מראשית הדרך, ומאמינים שלא יידרשו לחשוף את הפרטים הללו לעולם או לחלוק ברכוש שברשותם. עם זאת, חוקרים פרטיים בהרצליה יבחנו את השטח היטב ויעזרו לכם לגלות האם יש נכסים מוסתרים או לא. זוהי נקודה חשובה משום שעם המידע הזה תוכלו לדרוש הסכם גירושין שמבטיח לכם הרבה יותר, ואין כל סיבה לוותר על הרכוש והנכסים שמגיעים לכם.

 

לכל שאלה יש פתרון פשוט

הכנה נכונה לקראת הליך הגירושין אמורה להיות מטרה מרכזית וראשונה בחשיבותה, אבל האמת היא שיש עוד מצבים רבים שדורשים היערכות. מגיוס עובדים אמינים וישרים, ועד לכניסה לשותפות עם משקיע הגון, משרד חקירות פרטי במרכז יוכל לספק מענה מדויק לכל צורך ולכל דילמה. עם הכלים הטובים ביותר, עם טכנולוגיה מתקדמת ועם צוות מיומן ומנוסה תוכלו להפסיק להתלבט, ולהתחיל להתמודד עם המציאות כפי שהוא. משרד בקר חקירות ושירותי מידע עומד לרשותכם לכל צורך, מביצוע בדיקות פוליגרף ועד חקירות כלכליות ואיתור הוכחות לקיומה (או היעדרה) של בגידה. כדי שתוכלו לישון הרבה יותר טוב אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 052-4442848.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here