בדיקה במכונת אמת

0
231
מכונת אמת
Credit: Pixabay.com

אחת הדרכים המעולות לבדוק שקרים ולוודא אם אכן אומרים לנו את האמת זה באמצעות מכונת אמת או בשמה המקצועי בדיקת פוליגרף. כמו כן מכונת אמת הינה מכונה אשר הנשאל בה נשאלות שאלות ועל פי הנתונים הפיזיולוגים כך המכונה יכולה לדעת אם הנבדק אומר את האמת או לא. כמו כן השאלות אשר שואלים את הנבדק אלו שאלות אשר הוכנו מראש ללא ידיעת הנבדק. בתחילת התהליך הנבדק נשאל שאלות של אמת ושקר ובהמשך נשאל הנבדק שאלות שמטרתן להרגיע אותו ולחזיר אותו למצב של שקט וביטחון עצמי, ובשלב השלישי נשאלות שאלות הנוגעות לנושא עצמו שרוצים לחדור בו. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה הנפלאים של מכון SKY אשר משתמשת בציוד החדיש ביותר שיש תוך בעולם למכונות אמת, תוך מתן שירות במיון עובדים, חשיפת מעילות וזיופים, בנוסף מכון SKY עובד כ30 שנה בתחום חקירות פרטיות בארץ ובחול.

לוודא את העובד

אם אתם רוצים לוודא את העובד שלכם בצורה מדויקת תוכלו לעשות כן באמצעות בדיקת פוליגרף לעובד אשר תספק לכם נתונים מדויקים כלפי כל מה שתרצו לעובד שלכם, בין אם אתם מעוניינים לעשות סינון בראיונות העבודה, ווידוא עם העובד שלכם משקר לכם, גונב לכם, או במקרים והעובד שלכם עובד במקומות עם רגישות גבוהה למסמכים ורמת סודיות גבוהה. בדיקת פוליגרף לעובד הינה דבר נפוץ והכרחי שכן המון מקומות משתמשים בדרך זו.

לראות את האמת

אחת הדרכים לוודא את האמת בצורה טובה זה באמצעות בדיקת פוליגרף. בדיקת פוליגרף תאפשר לכם לדעת מה האדם שמולכם אומר, האם הוא אומר את האמת או שמא הוא משקר. הבדיקה כבתחילה תשאל את הנבדק שאלות של אמת ושקר ואחר כך שאלות שיגרמו לו להירגע ולחזור למצב מאוזן, ואחר כך שאלות על הנושא שאותו רוצים לחקור, כמו כן הפוליגרף אינו קביל מבחינה משפטית, אך זוהי בדיקה אמינה מבחינת עשרות מקומות. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה המצוינים של מכון SKY אשר מספקת שירותים למשרדי חקירות פרטיים, בתי משפט למיניהם, חברות ביטוח, עורכי דין, חברות מסחריות ועסקיות ועוד, מכון SKY  מחזיק ברשותו את הציוד המתקדם ביותר בעולם לבדיקות פוליגרף תוך מתן שירות מעולה בכל הקשור לתחום. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר במספר הטלפון שלנו: 1-800201070 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here