סקירה מיוחדת: השירותים שמציעות החברות המובילות בתחום השכרת הרכב

0
1046
סקירה מיוחדת: השירותים שמציעות החברות המובילות בתחום השכרת הרכב
מקור pixabay

אם בעבר השכרת רכב הייתה דבר שנעשה בעיקר על ידי תיירים מחו"ל או אנשים עשירים, שכן זה היה דבר יקר מאד – היום כבר מדובר בתהליך פשוט ולא יקר מדי ועל כן ניתן לראות מדי שנה עשרות אלפי ישראלים ששוכרים רכבים מסוגים שונים למטרות שונות ולתקופות זמן משתנות. בדיוק בשל כך, חברות השכרת הרכב המובילות בארץ שוקדות יום וליל על שיפור ושדרוג מערך ההשכרה, דבר שמאפשר לכל אחד לשכור רכב זמן קצר מיוחד, בתנאים נוחים ובמחירים משתלמים. יחד עם זאת, ריבוי החברות ובתוכן גם עסקים משפחתיים וקטנים, מקשה על הצרכן לא אחת להבין את היתרונות של חברה ומה היא יודעת להציע שחברות אחרות לא. לשם כך ריכזנו בעבורכם את השירותים שמציעות כמה מהחברות המוכרות בשוק השכרת הרכב. 

חברת Suncar

ישנן כמה חברות ששווה לציין ולשקול כשחושבים על השכרת רכב, אבל כשאנחנו מדברים על ניצול של הקדמה והטכנולוגיה בשביל תהליך השכרה מהיר ופשוט, אין ספק שחברת Suncar מציעה שירות מצוין. ראשית חשוב לציין כי השכרה דרך האתר מזכה ב-20% הנחה וזה בהחלט משמעותי ומשתלם. מכאן, בתור לקוחות פרטיים, תוכלו להזמין בקלות את הרכב שאתם מחפשים עם ממשק אינטרנטי נוח במיוחד, כאשר אתם יכולים לבחור את התאריכים הרצויים, את נקודות האיסוף וההחזרה, את מספר הנהגים וכמובן לציין אם יש לכם בקשות אישיות. המשמעות של הדבר, זה שאת החלקים הטכניים תוכלו לעשות כבר בבית. ביום האיסוף, תצאו עם הרכב שבחרתם תוך שלוש דקות מרגע ההגעה ללא עיכובים מיותרים. כמו כן, אם אתם לא בטוחים בדיוק איזה שירות אתם מחפשים, באתר של Suncar ובעמוד הפייסבוק תוכלו להבין בדיוק איזה שירות יתאים לכם דרך שיחה עם צ'אט בוט מתוחכם שיבין תוך זמן קצר את ההעדפות והאילוצים ויוכל לכוון אתכם בכל שעה למה שאתם מחפשים. 

בפן העסקי, החברה מציעה שירות שכירות לטווח ארוך של כלי רכב רבים כולל ליסינג תפעולי כמובן ומציעה שירותים נרחבים נוספים כמו שירותי גרירה, טיפולים, ביטוח בהתאמה אישית וכן הלאה. נוסף על כך, חברת suncar עוקבת אחר השינויים בשוק ומתאימה את עצמה לצרכי הלקוחות בכל פעם מחדש באופן יעיל ואפקטיבי. מכאן, בהחלט ניתן לומר שמדובר בחברה מצוינת וביקורות הגולשים מחזקים את העובדה הזו. שווה לבדוק בעצמכם. 

חברת אלבר

חברת אלבר היא שחקנית ותיקה למדי בשוק השכרת הרכב שמציעה השכרת רכבים בארץ ובחו"ל. באתר של אלבר תוכלו לשכור רכב אונליין באמצעות האתר. היתרון המשמעותי של אלבר הוא שמדובר בחברה להשכרת רכב שיש לה סניפים ברחבי העולם, מה שיכול להיות בהחלט נוח אם תרצו לצאת לטיול חובק עולם, משום שתוכלו לשכור את הרכב בסניף אחד ולהחזיר אותו בסניף אחר, אפילו במדינות שונות. עם זאת, בגלל שמדובר בחברה גדולה יותר, אפשרות השכרת רכב לא ניתנת לכל אחד וניתן לשכור לרוב בגילאים מסוימים ובתנאים שונים – צריך לקחת את זה בחשבון. 

חברת שלמה סיקסט

חברת שלמה סיקסט מציעה פחות או יותר שירותים דומים למה שמציעות חברות הרכב הגדולות, אך ללא האפשרות להשכרה של רכב בחו"ל. יחד עם זאת, אם אתם מחפשים רכבי עבודה להשכרה תוכלו בהחלט למצוא כמה כאלה אצלם. כך למשל, במקרים בהם אתם רוצים להעביר מזון ניתן לשכור דגמים שונים של רכבי קירור וכן ניתן להזמין סוגים שונים של רכבי עבודה בהתאם לדרישות שלכם, בין אם מדובר ברכבים גדולים להעברת ציוד, רכבים עם מטען פתוח או סגור ואפילו רכבי עבודה ארבע על ארבע. 

חברת אלדן

גם אלדן נחשבת לחברת השכרה ותיקה למדי בתחום. החברה מציעה שירותי השכרת רכב לפרטיים ולעסקים, מכירת רכב והשכרה בחו"ל וגם מסירת רכב בנתב"ג. נוסף על כך, באתר של אלדן תוכלו למצוא גם טיפים שונים לנסיעות ואטרקציות ברחבי הארץ, מסלולים מומלצים לטיול בטבע או בערים הכי יפות בישראל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here