פורטל סטנדאפיסט – המומחים לסטנדאפ

0
729
פורטל סטנדאפיסט – המומחים לסטנדאפ
מקור freepik

החלטת שהגיע הזמן לסטנד אפ? מעולה, עכשיו תן לנו לעשות לך סדר בדברים ולקחת כמה דקות מזמנך בשביל להסביר לך טוב יותר מה האפשרויות העומדות לרשותך, הן אם מדובר על בילוי בהופעה טובה שאתם מחפשים לסוף השבוע הקרוב, הופעת זום, הופעה פרטית לחוגגים אירוע אישי ורוצים להרים את המורל עם מופע משמח ומרענן את החושים, ואולי אפילו עוד כמה המלצות חמות שניתן לכם בשביל שתוכלו לגשת למשימת בחירת ההופעה בצורה קלה ופשוטה.

איך לבחור הופעת סטנדאפ לסוף שבוע?

שאלת השאלות כי הרי במרבית המקרים אנחנו הולכים להופעה של אמן שעד כה ראינו רק במסכי המחשב והטלוויזיה, ואם נגיד את זה בעדינות על המסך רואים אחוזים בודדים ממה שהסטנדאפיסט או הסטנדאפיסט יודעים לתת מעצמם על הבמה עם חומרים משובחים ופאנצ'ים שמרימים את החיוך על הפנים בשניות.

אז ראשית כל חשוב מאוד שתראו סרטונים של אותו הקומיקאי/ת ותדעו שהוא המועדף עליכם להופעה הקרובה לה תרכשו כרטיסים, המערכונים יתנו לכם מדד פחות או יותר איזה סגנון של הופעה אתם הולכים לראות ולקבל אומדן כללי, כי כפי שאמרנו את הרוב לא תראו בסרטוני המערכונים לצפייה ברשת.

תקראו ביקורות אבל קחו הכל בפרופרציות, ביקורות לא תמיד אובייקטיביות וכולנו יודעים שסטנדאפ קומדי זה טעם אישי ומה שטוב לאחר לא בטוח טוב לאחר, ועם טעם וריח אין מה להתווכח, אז לכן קחו את הביקורות של מבקרי התרבות והעיתונים בערבון מוגבל אבל כמובן שווה התייחסות ולקרוא בין השורות מה דעתם על המופע.

וכמובן שמיותר לציין אבל עם המקומות ישיבה בסדר עבורכם ומצאתם את המיקום המועדף עליכם, רכשו את הכרטיסים ושיהיה בילוי נעים.

בחירת סטנדאפיסט להופעה פרטית – משימה שכן אפשרית!

החלטת לבחור סטנדאפיסט או סטנדאפיסטית לאירוע? מעולה, עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם איך עושים את זה היות ותעשיית הבידור המקומיתמורכבת מרבדים ושכבות של פרמטרים שיכולים להשפיע רבות על תמחור הקומיקאי לאירוע שלכם:

  • תקציב – לרובכם אולי ישמע מצחיק אבל זה אחד הפרמטרים הכי חשובים שקיימים לבחירת האמן, כי אף אחד לא מצפה לקבל בתקציב של כמה אלפי שקלים הופעה מלאה של סטנדאפיסט טאלנט שאתמול בערב כיכב על מסכי הפריים טיים בטלויזיה.
  • מיקום – גם מיקום ההופעה משפיע רבות על בחירת האמן, במידה ואתם מתגוררים רחוק סביר להניח שיהיה צורך לשכלל את הוצאות וחישובי עלויות הנסיעות, או בכלל מדובר בהופעת סטנדאפ זום שיכול להיות פשוט יותר בעבור האמן אבל מייקר את העלויות בעבורך כי אחרי הכל מישהו צריך לשלם על האולפן והשידור החי.
  • סגנון סטנדאפ – הסגנון הוא נקודה מכרעת בדרך כלל בכל מה שקשור להזמנת הופעה פרטית, ולפעמים אפילו במחיר שעולה קצת יותר, כי אחרי הכל אנחנו מדברים על חוויה שדי נחשבת לחד פעמית ולפעמים יכולה להיות כרוכה במשאבים רבים ואופרציה לא קטנה שאנחנו רוצים לחסוך, טרם דיברתם עם המפיקים הישראלים קחו לעצמכם רגע וצפו במיטב מערכונים שפזורים ברחבי הרשת שיכולים לתת לכם תמונה רחבה יותר על סגנון הסטנדאפ הרלוונטי והמותאם ביותר לצרכים והאירוע שלכם.
  • ייעוץ – שרוצים לשפץ את הבית הולכים לשיפוצניק, ושרוצים לתקן טלפון הולכים למעבדה מורשית, אז שרוצים לחבור סטנדאפ לאירוע פרטי ולעשות את זה בצורה נכונה, חשוב מאוד שתתייעצו ותזמינו את האירוע שלכם אצל מפיקים שיודעים וחיים סטנדאפ ביום יום שלהם, כמו חברות ומפיקים רבים הפרסומים בתעשיית הבידור המקומית, כגון: אתר סטנדאפיסט המתמחה התחום, אמרגנים ומנהלים אישיים של טאלנטים וסטדנאפיסטים מהשורה, פורטלים ומפיקי אירועים פרטיים באינטרנט, בפייסבוק ובאינסטגרם המפרסמים מעת לעת, וכמובן עוד מגוון גדול של אנשים שיכולים לזרוק לכם מילה אחת או שתיים ולתת את דעתם על הסטנדאפ אותו אתם רוצים להזמין לאירוע שלכם.

המאמר באדיבות פורטל סטנדאפיסט – הבית של הסטנדאפ בישראל

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here