עגילי יהלום – איך בוחרים אותם?

0
340
עגילי יהלום - איך בוחרים אותם?
קרדיט FREEPIK

אם אתם רוצים תכשיט מהמם לעצמכם או כמתנה: חשוב שתדעו כיצד בוחרים עגילי יהלום בצורה נכונה. עגילים היו מאז ומעולם סמל ליוקרה ומעמד גם בשבטים קדומים וגם בחצרות המלוכה. יהלומים מהם מחצב נדיר שמגיע מן הטבע ויהלום מזוקק טהור ויפה מסמל אושר כמו גם יוקרה בחוש אסתטיקה. 

כאשר משלבים בין יהלומים לעגילים, נוצרת תוצאה מרהיבה של תכשיטים  שגם גברים וגם נשים יכולים להתהדר בהם. 

אבל כיצד בוחרים את הפריט הנוצץ המושלם? הנה כמה דגשים שצריך לשים אליהם לב:

טעם אישי – בחירת תכשיטים מתחילה תמיד מהתאמה אל הטעם האישי. בחרו תכשיט שאתם אוהבים שמוצא חן בעיניכם, מתאים למבנה הפנים שלכם ושתמיד רציתם. כיום יש עגילי יהלום בעיצובים שונים החל מ עגילים צמודי אוזן עד חישוקים משובצים יהלומים, עגילי טיפה או כול סגנון אחר של פריטים נוצצים. אם תרצו תוכלו לבחור עגילים צמודי אוזן משובצים  3 יהלומים ועגילי זהב מעוצבים  משובצים 0.30 בזהב K14. . עוד אפשר למצוא באינטרנט עגילים עם אות באנגלית של השם שלכם או של מי שתרצו להעניק לה את העגילים. 

זהב טהור ויהלום אמיתי – כדאי לרכוש עגילים מזהב טהור של לפחות 14 קראט או כאלו המצופים זהב. היהלומים צריכים להיות יהלומים אמיתיים וחשוב לבחור יהלום שיש לו תעודה גמולוגית המעידה על המקוריות שלו. תעודה גמולוגית תפרט את מבנה היהלום הפאות שלו והחיתוכים היא תגיד על השקיפות של היהלום, על המקום ממנו הגיע כמו גם שהיא תפרט את המשקל והאיכות שלו.  לכן חשוב שהיא תהיה מצורפת לתכשיט. 

התאמה לחיי היומיום – לבסוף יש לבצע התאמה של העגילים לחיי היומיום שלכם או לאירועים שאתם רוצים להנות מתכשיטים יפים. לדוגמא: עגילים צמודי אוזן יתאימו גם לאירועי ערב וגם לחיי היומיום. עגילי חישוק גדולים משובצי יהלומים יתאימו ליציאה, לדייט, או לאירוח חגיגי. 

חפשו אחר עגילי פרנקו אורו באינטרנט שמוכר פריטים מקוריים ומהממים והתאימו את הבחירה לתקציב שלכם. כך תוכלו לבחור בצורה נכונה את התכשיט המושלם. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here