פתרון פונקציונאלי או גימיק | רשת שקופה לחלון

0
221
קרדיט תמונה FREEPIK

גם מי שמאוד אוהבים אורחים, מכיר סוג של אורחים שהם ממש לא קרואים, שאפילו הוא לא אוהב אותם. אנחנו מדברים על המעופפים הקטנים שאוהבים לחדור אל תוך הבית שלנו, להתנחל שם, ולעיתים אף לעקוץ אותנו בשנת הלילה. במקומות בהם ישנם הרבה יתושים ומזיקים, הדבר הופך להיות מטרד של ממש עד כדי כך שאנחנו מוכנים לעשות הכול בכדי לסלק אותם. אחד הדברים היחידים שניתן לעשות בכדי למנוע מראש את חדירת המזיקים והיתושים, הוא להתקין על כל החלונות בבית רשתות כנגד יתושים. מדובר על רשתות צפופות שכאשר הן סגורות הרווחים קטנים מדי בכדי שיתושים או מזיקים אחרים יוכלו לחדור פנימה אל הבית.

החסרונות של רשתות כנגד יתושים

אין ספק ששימוש עם רשתות כנגד יתושים מסייע למאבק איתם, ומפחית את כמות העקיצות שאנחנו קמים איתם בכל בוקר. אולם, כאשר מדובר על רשת רגילה כנגד יתושים, היא תהיה בדרך כלל כזאת שגם כאשר החלון יהיה פתוח לרווחה, אך הרשת תהיה סגורה, לא יהיה אפשר לראות כלום דרך החלון. מה שקורה הוא, שאם רוצים לראות משהו דרך החלון, צריך לפתוח את הרשת, והיתושים מנצלים היטב את הזמן הזה ונכנסים פנימה. ולכן, התקנה של רשת כנגד יתושים היא אולי מסייעת במלחמה נגדם, אך גורמת שהחלון יהיה אטום ללא חדירה של שמש ואוויר, ומבלי שיהיה אפשר לצפות בחלון.

רשת שקופה לחלון – האם יש דבר כזה?

הפתרון הטוב ביותר שיאפשר מצד אחד להילחם בחדירת היתושים, ומצד שני ייתן לשמש לחדור ולא יסתיר את הנוף, הוא התקנה של רשת שקופה לחלון . מדובר על רשת צפופה בדיוק כמו כל רשת, אך בגלל שהיא עשויה מחומרים שקופים, ניתן לראות דרכה את הנוף והיא לא מפריעה לקרני השמש לחדור פנימה אל הבית. רשת שקופה לחלון נחשבת כיום לפתרון המתקדם והיעיל ביותר עבור מניעה של חדירת מזיקים ויתושים, והיא ללא ספק הפתרון הטוב ביותר עבור כל מקום שסובל מהיתושים.

היכן ניתן לרכוש רשת שקופה לחלון?

ניתן להשיג רשת שקופה לחלון אצל חברות המתמחות בתחום כמו חברת "רשת הגנה" העוסקת בפתרונות שונים לחלונות, מסורגים ועד רשתות ליתושים כבר לא מעט שנים. ניתן להשיג סוגים שונים של רשתות שקופות, כאשר ההבדל העיקרי בניהם היא האיכות של הרשת ורמת השקיפות. ישנה רשת שקופה פשוטה שהיא הזולה ביותר, אך בגלל הנטייה שלה להיקרע יחסית בקלות, היא פחות מתאימה לבתים עם ילדים או בעלי חיים. ישנה רשת שקופה לחלון אמריקאית, אשר נחשבת לחזקה ושקופה יותר ומחירה מעט יותר יקר אך משתלם. וישנה גם רשת שקופה גרמנית, שהיא שקופה כמעט לחלוטין, היא עמידה וחזקה מאוד, והחיסרון היחיד שלה הוא מחירה היחסית גבוהה ביחס לסוגי הרשתות האחרים. ולכן, מי שלא רוצה להשקיע יותר מדי כסף, הפתרון המומלץ ביותר עבורו הוא הרשת האמריקאית. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here