איך נבחר נכון עו"ד תעסוקתי מקצועי?

0
206
credit: canva.com

עו"ד מיומן ומקצועי בנושאי תעסוקה

על מנת שתוכלו להתנהל נכון בכל הקשור לענייני תעסוקה אתם תהיו חייבים לבחור בעורך דין לדיני עבודה מקצועי ומיומן אשר יעמוד לצידכם ברגעים שאתם צריכים, ולמעשה ייצג אתכם בצורה ראויה וכן גם לפי החוק, כמו כן עורך דין דיני עבודה מתמחה במגוון תחומים כמו לדוגמא:

  • הטרדות מיניות- נושאים של הטרדות מיניות בעבודה יכולים לצערנו להיות נפוצים, ובמידה וחוויתם הטרדה מכל סוג שהיא צרו קשר באופן מיידי עם עורך דין דיני עבודה אשר יעמוד לצידכם וייצג אתכם באופן הראוי לכם.
  • נוטריון וחתימה על מסמכים- אישור מסמכים אשר קשורים לעבודה חייב לעשות ע"י נוטריון, שכן הוא הדמות הסמכותית והחוקית אשר יכול לאשר מסמכים, וודאו עם עורך הדין שלכם הוא גם נוטריון.
  • דמי פיטורים לעיתים פיטורים נעשים בצורה מכוערת, והשכיר יכול להרוויח מכך, שכן פיטורים אשר לא נעשים כחוק יכולים להוביל לתביעה מצד העובד את המעביד.
  • זכויות- ישנם הרבה זכויות אשר מגיעות לעובדים, והרבה פעמים העובדים אינם מודעים להם, על מנת לוודא שמקום העבודה שלכם נוהג בכם בצורה נכונה ומקצועית פנו לעו"ד דיני עבודה שיבין זאת.

כמו כן ישנם עוד נושאים כמו סכסוכי עבודה ועוד. במידה והינכם צריכים עורך דין דיני עבודה תוכלו לפנות אלינו למשרד עורכי הדין יעקב שניטמן. משרדנו מתמחה בכל הקשור למשפט עבודה ומשפט מסחרי ואנו מומחים במשרדנו בכל הקשור לדיני עבודה. כמו כן משרדנו הינו משרד בוטיק אשר נוסד בשנת 2004 ואנו מבצעים גם שירותי נוטריון. בנוסף לכך אנו דוגלים בשירות מהיר עבור הלקוחות שלנו, אמין ומקצועי.

לבחור נכון עו"ד תעסוקתי מקצועי

בשביל שתוכלו לבחור מבין המוני עורכי דין מומלצים דיני עבודה יש להקפיד על הדברים אשר חשובים לכם, שכן הדרישות בין שכיר אשר רוצה שירותי עו"ד דיני עבודה לבין בעל עסק הינם שונות. כמו כן הניסיון הינו פקטור אשר חשוב במיוחד בבחירת עו"ד, כמו כן גם שעורך הדין יהיה נוטריון ויוכל לאשר ולאמת מסמכים תעסוקתיים. בנוסף לכך הקפידו גם לשמוע ביקורות אודות עורך הדין שלכם, ניסיון משפטי וכל דבר אשר יתרום לכם להבנת עורך הדין שלכם.

עורך דין תעסוקתי

עוד בענייני עבודה מתמחה כמובן בדיני עבודה. כמו כן עורך דיני עבודה יכול לאשר מסמכים במידה והוא נוטריון, לייצג אתכם בנושאי פיטורין, הטרדות מיניות, סכסוכי עבודה, הרעת תנאים, חוסר תשלום בזמן ועוד. לשם כך תוכלו לפנות אלינו למשרד עורכי הדין יעקב שניטמן. משרדנו מתמחה בכל הקשור לתחום דיני עבודה והינו מומחה בכך. בנוסף אנו מתמחים במשפט עבודה ומשפט מסחרי ומספקים עבור הלקוחות שלנו שירות מהיר, איכותי, ומקצועי תוך הקפדה על שקיפות וליווי מלא מתחילת ההליך ועד סופו. לפרטים נוספים וייעוץ חייגו: 04-8642034 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here