סגנון כפרי או מודרני? היום הכל אפשרי

0
148
credit Canva

סגנון העיצוב של העסק מכניס את המגיעים למקום מיד אל תוך אווירה מסוימת ונותן להם תחושה מהו המקום ומה יש בו, זאת עוד לפני שהתחילו לבדוק את המוצרים או השירותים. לכן עיצוב הוא משמעותי וצריך להיעשות בצורה מתוכננת בהתאם למיתוג העסק, שהוא קביעת אופי המקום, למי הוא פונה, מה הוא מציע ואיך רוצים שהמקום ייתפס בעיני הקהל הרחב. היום ישנם שני סגנונות עיצוב בולטים: כפרי ומודרני, כאשר ביניהם יש סקאלה כשכל עסק יכול למצוא את המיקום שלו באמצעות כלל העיצוב והפריטים שבו. אם הסגנון אליו מכוונים הוא נקי, יוקרתי וקלאסי, למשל במסעדה יוקרתית או מלון, חיפוי דמוי שיש לקירות יתאים מאוד. השיש משדר יוקרה ומראה כשל ארמון, אך השימוש בדמוי שיש ולא בשיש אמיתי יאפשר גם לבעלי תקציב ממוצע ליצור את האווירה.

להכניס את הכפר גם לתוך העיר

אם העסק שלכם נוטה יותר לכיוון הכפריות, למשל אם זוהי מסעדה בסגנון כפרי ואותנטי, ניתן לתת את הצביון וליצור את האוירה אפילו אם המקום הוא בלב ת"א. כאן חיפוי דמוי עץ יעשה היטב את העבודה. חיפויים אלה מחקים אחד לאחד את מראה העץ האמיתי. ניתן לבחור חיפויים בגווני עץ שונים, החל ממראה גושני וגולמי ועד מראה עץ עדין, הכל בהתאם לעיצוב הכללי שאליו אתם מכוונים. לא מעט מורידים את האפשרות לחיפוי בעל מראה עץ בגלל הרתיעה מהעץ כחומר גלם הדורש תחזוקה וטיפול. זוהי בדיוק המטרה של החיפוי שהוא דמוי עץ: לתת את המראה והתחושה בלי הצורך בתחזוקה מיוחדת.

להביא אליכם יותר לקוחות באמצעות שילוט

בין אם סגנון העיצוב שלכם הוא כפרי או מודרני, הייטקי או רטרו, כדי שלקוחות פוטנציאליים יתרשמו מן העיצוב וירכשו אצלכם הם צריכים קודם כל להגיע למקום… לכן חשובה השקעה באמצעי פרסום כמו שלטי פרסום לעסק. שלטים אלה יהיו מפוזרים בנקודות שונות שתבחרו, כשכדאי לשלב בין נקודות קרובות למיקומו של העסק לבין נקודות מרכזיות אחרות בעיר, גם כאלה שאינן קרובות. כך הסיכוי להרחבת מעגל הלקוחות הוא גבוה יותר. רוצים לעצב את העסק, למתג ולפרסם אותו בצורה אפקטיבית? אנו בקריאטיב 360 נספק את כל השירותים הנדרשים, כולל עיצוב פנים, חיפוי, תאורה וגם שילוט. חייגו בהקדם 048667808

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here