רוצים לחזור עשרים שנה אחורה? היום זה אפשרי

0
148
קרדיט: freepik

ככל שאנחנו מתבגרים אנחנו מתרחקים משנות הנעורים שלנו. הדבר ניכר היטב בכל תחומי החיים אך במיוחד במראה החיצוני שלנו. גם אצל אנשים צעירים בנפשם ומלאי שמחת חיים הגיל ייראה בשלב כזה או אחר במראה החיצוני בכלל  והפנים בעיקר. במשך השנים העור מאבד מהמראה המוצק והחלק, נוצרים קמטים וישנה נפילה של העור לכיוון מטה. למזלנו היום ישנן שיטות טיפול מתקדמות המחזירות לעור הפנים לפחות חלק מהחיוניות שלו ובכך מחזירות את מראה עור הפנים כמה שנים טובות אחורה. כך נוצר תיאום בין מה שאדם מרגיש בתוכו לבין המראה החיצוני. המראה הצעיר יותר של עור הפנים גורם לאותו אדם להרגיש עוד יותר צעיר ואנרגטי. ידוע שיש קשר ברור ודו כיווני בין גוף לנפש. במכון סבטלנה קוסמטיקס ניתן לעבור סוגים שונים של טיפולים קוסמטיים בשיטות מתקדמות ולהגיע לתוצאות נהדרות ללא ניתוח.

להחליק את הפנים בעזרת הגלים

אחת השיטות שנמצאו כמוצלחות במיוחד לקבלת מראה פנים חיוני וצעיר יותר הוא מיצוק עור הפנים בגלי רדיו. גלי הרדיו שמוקרנים באמצעות מכשיר מיוחד לעור הפנים מגיעים לשכבות הפנימיות שלו מעוררים תהליכים שכל עוד אנחנו צעירים הם קורים באופן טבעי אך ככל שמתבגרים הם הולכים ופוחתים. ייצור קולגן בצורה מוגברת הוא אחת ההשפעות המשמעותיות של הקרנת גלי רדיו. ייצור מוגבר של קולגן מגביר את הגמישות של עור הפנים, החיוניות והמראה הזוהר. למרות ההשפעה המשמעותית של הטיפול, הוא לא כואב ולא מציק, נמשך זמן קצר וגם משפיע במהירות. כמובן שהכל בהנחה שהמקום בו אתם עוברים את הטיפול הוא בעל ניסיון ועבר הכשרה בטיפול בשיטה.

להסיר שיער עודף בצורה קלה ויעילה

תסכול בעקבות מראה הפנים לא חייב להתחיל רק בגילאים בוגרים בהם מתחילים לראות קמטים ועייפות של העור. גם בפנים צעירים יכולים להיות דברים שיפריעו. אחד המוכרים בהם הוא שיעור יתר. שיער פנים כהה ועבה הבולט לעין יכול להיות נקודת תורפה רצינית. עם זאת, גם לכך ישנו פתרון וטיפול שיביא לתוצאות משמעותיות למשך זמן. הסרת שיער בלייזר בפנים היא שיטת טיפול מוכרת וידועה בתוצאות הטובות שלה. עדיין חשוב לוודא שסוג השיער שישנו אכן מתאים להסרתו בלייזר ולכן לא כדאי להגיע למקום רק בגלל מחיר נמוך. חשוב לבדוק שזהו מכון קוסמטיקה מקצועי. מכון סבטלנה קוסמטיקס מנוהל ע"י סבטלנה ריימן שהיא קוסמטיקאית פרא רפואית מנוסה ומקצועית בכל שיטות הטיפול המוצעות במכון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here