רופאי שיניים מומחים לטיפול דנטאליים

0
307
שתלים בפה
Credit: Pixabay.com

אם גם אתם מחפשים את מרפאת השיניים שתוכל לספק לכם כל צורך דנטלי, מרפאת השיניים של דוקטור קלריסה היא הכתובת המושלמת עבורכם. במרפאת שיניים שמתמחה בטיפולים דנטאליים שונים, במטרה לספק לתושבי גבעתיים, תל אביב והמרכז. את השירותים המקצועיים, האיכותיים והטובים ביותר בארץ.

כתרי זירקוניה

כתרי זירקוניה הינם סוג כתרים המשמשים כשן חלופית, אשר מספקים לכם את כל היתרונות של שן רגילה, לצד העמידות והחוזק של כתר זירקוניה. במהלך השתלת כתר מזירקוניה מומלץ לגשת אך ורק למרפאת שיניים מומלצת ואיכותית.

רופא שיניים מומחה לטיפולי שורש

רופא או רופאת שיניים מומחים לטיפולי שורש, אמורים לספק לכם את המעטפת הרחבה של טיפול שורש, במטרה לנקות את השכבה הפנימית של השן שלכם. פעולה שנעשית על מנת לרפא את השן שלכם מדלקות, ולהיפטר מחיידקים שהצליחו לחדור לשכבה הפנימית של השן. אם אתם סובלים מכאבים עזים, שמרגישים לכם שמקורם מתוך השן. מומלץ לפנות לרופא שיניים מומחה לטיפולי שורש. שיוכל לספק לכם את הטיפול הנחוץ לחיוך מלא ופה ללא כאבים מיותרים.

שתלים בפה

השתלת אמצעי תמיכה כגון שתלים בפה היא פעולה שיש לבצע אך ורק באמצעות רופא או רופאת שיניים, במטופלים שאיבדו חלק גדול מהשיניים בפה שלהם. ישנם סוגים רבים ושונים של שתלים דנטליים. כאשר כל אחד מהם מספק את הפתרון המדויק למצבים שונים של מבנה הלסת והפה. מומלץ לבצע את ההליכים להשתלת שתלים בפה, במרפאת שיניים מומלצת ואיכותית. על ידי בעלי מקצוע מנוסים, ובעלי מוניטין ללא רבב. במטרה להבטיח לכם פה משוקם להפליא, מלא בשיניים תותבות שיוכלו לשרת אתכם כמו השיניים שאיבדתם.

מגוון טיפולי שיניים תחת קורת הגג של דוקטור קלריסה מורגן

מרפאת השיניים של דוקטור קלריסה מורגן שוכנת בשכונה פסטורלית בעיר גבעתיים. בקליניקה מדהימה, מלאת חיים, מכשור חדשני והצוות הרפואי הטוב ביותר שתכירו בתחום רפואת השיניים. צוות הקליניקה של דוקטור קלריסה, מזמינים אתכם להתרשם ממגוון רחב של שירותים דנטאליים מתקדמים. טיפולים הכוללים:
– טיפולי שורש
– השתלת שתלים דנטאליים בפה
– השתלת כתרים
– וטיפולים לשיקום הפה והלסת
– מגוון טיפולי אסתטיים לשיניים
כל זאת במרפאה היוקרתית ביותר בארץ, ובמחיר המשתלם ביותר. המרפאה שלנו ממוקמת בקרבה לכביש איילון לנוחיותכם. צרו עימנו קשר כבר היום לקביעת תור או לשיחת ייעוץ למספר 03-5740484. וקבעו את התור שלכם והצעד הראשון שלכם לפה מלא וחיוך מקסים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here