רישום ירושה – הדרכים לביצוע

0
167
עורך דין גירושין במרכז
credit: canva.com

במסגרת הטיפול המשפטי בצוואות וירושות נדרש לתת את הדעת לכמה היבטים כמו ניסוח הצוואה, מימושה לאחר מות המנוח וחלוקת הנכסים. התחום כולל גם הגשת בקשות התנגדות לצוואה ככל שיש מי שטוענים לכך, וגם טיפול בכל מה קשור לקיום צו הירושה – דהיינו ביצוע רישום ירושה ביחס לנכסיו של המנוח. אנו מדברים בעיקר על רישום זכויות מבחינת רשות מקרקעי ישראל, ורישום ירושה בטאבו.

כיצד מבצעים רישום ירושה

על מנת לבצע רישום ירושה מומלץ מאוד לפנות אל עו"ד צוואות וירושה שיגיש בשמכם את הבקשות. כך תחסכו עיכובים, טעויות ובזבוז זמן יקר. במסגרת הגשת בקשה לרישום על פי ירושה יש לוודא כי המנוח הוא בעל הזכות במקרקעין על בסיס הפקת נסח רישום. יש להגיש טופס בקשה לרישום מקרקעין כאשר אחד היורשים לכל הפחות חתום על הבקשה ולפרט את הנכסים. יש ללוות לבקשה את המסמכים הרלוונטיים, כאשר הנתונים שלמים וללא שגיאות כתיב. במידה ונתקבל מכתב דחייה קיימת אפשרות להגשת בקשת רישום חוזרת כאשר נדרש לעדכן את המסמכים. יש לצרף גם הצהרה של עו"ד לבקשה.

מובן כי הטיפול בהליך רישום ירושה הוא לא פשוט, ודורש התעסקות טכנית ובירוקרטית במידה אינטנסיבית. ולכן מומלץ מאוד להסתייע בשירותיו של עו"ד צוואות שיבצע עבורכם את הטיפול.

נושאים נוספים

לצד תחום הירושה והצוואות תחום נוסף שדורש טיפול משפטי וייצוג של עו"ד הוא גירושין. פתיחת תיק גירושין והתנהלות בבית המשפט או בבית הדין הרבני הם לא משימה פשוטה ולכן עורך דין גירושין במרכז יבצע עבורכם את כל הדרוש. תיק גירושין והתנהלות משפטית בענייני משמורת, חלוקת רכוש ומזונות הם לא קלים. יש כאן היבטים רגשיים, משפחתיים, כספיים ומכלול של רגשות ומטעני עבר שצפים על פני השטח תוך כדי התנהלות התיק. חשוב מאוד הטיפול המקצועי על ידי עורך דין מנוסה, כזה שמכיר את המורכבות ויודע מה בדיוק לעשות בכל נקודה על מנת לייצג את האינטרסים שלכם. התחום דורש מומחיות רבה, ידע, היכרות עם תקדימים ופסיקות, וורבליות, טקטיקה וקבלות החלטות מושכלת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here