תעודת ביטוח עבור הרכב

0
195
מצלמות דרך
Credit: Pixabay.com

בשנים האחרונות כמות הרכבים שנמצאים על הכבישים עלתה משמעותית. מעבר לזיהום האוויר המשמעותי שאלו פולטות, יותר מכוניות משמע יותר צפיפות ופחות מקום בכביש ומכאן גם שכמות תאונות הכבישים, הפגיעות וההתנגשויות בין רכבים עולה משמעותית. בנוסף, עומס הרכבים בכבישים יוצר מרחב קטן יותר עבור כל מכונית כך שעולה הסיכון לחיכוך בין מכוניות ולפגיעה, בין אם זה שריטות, פגיעות בפח של הרכב או הורדה של המראה. במצב של תאונת דרכים, בין מכוניות או בין הולכי רגיל למכונית גוררת עמה האשמות בין הצדדים שכן, בעת פגיעה חומרית חשוב לראות מי האשם לטובת הביטוח. בעת פגיעה פיזית, למשל בין הנהגים או בין הולך הרגל למכונית, חשוב לוודא גם מי האשם שכן פגיעה פיזית עשויה גם לגרור עמה הליכים משפטיים.

בכל אחד מהמצבים הללו, חשוב שיהיו מותקנות ברכב מצלמות דרך. חשיבותן גדולה מאוד, שכן הן מתעדות את הנסיעה לכל אורכה ואף לאחר מכן. מצלמות דרך מהוות מעין תעודת ביטוח עבור מקרים בהם ישנה פגיעה לרכב ולא ניתן לדעת מי האשם, במצבים של תאונות דרכים בהן ניתן לראות את השתלשלות העניינים ולהצליח להראות את מה שאירע באמת. מצלמות לרכב יכולות להיות בעלות ערך רב במצבים נוספים כמו במצב בו הנהג נעצר בחשד לעבירת תנועה כמו מעבר באור אדום. עבירה זו היא עבירה חמורה שיכולה להביא עמה סנקציות שונות כמו תשלום,  נקודות ואף שלילת רישיון. מצלמת המהירות יכולה להיות כראייה לצדו של הנהג על התנהגותו התקינה ויכולה לזכות אותו מאותן סנקציות. מצלמות הדרך יכולות לצלם את הכביש בחלקו הקדמי וגם את חלקו האחורי כך שניתן לקבל תמונה מלאה על המתרחש.

בשוק קיימות מגוון רחב של מצלמות דרך ורמתן עולה משנה לשנה. מצלמות דרך מאפשרות הקלטה של הנסיעה ושמירה של ההקלטה בכרטיסים חיצוניים כגיבוי או בקופסא שחורה שניתן לשלוף בעת הצורך. ישנן מצלמות ברזולוציות גבוהות, בעלות התקן GPS, חיישני תנועה ואף חלקן בעלות חיבור לאפליקציות ייעודיות.

הכל לרכב היא חברה מקצועית המספקת מעל ל-15 שנה מגוון רחב של מוצרי נוחות ובטיחות לרכב. החברה מספקת שירות איכותי ללקוחותיה ומציבה רף אמינות גבוה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here