הובלת ציוד כבד פחות מסובך ממה שחשבתם

0
1565
הובלת ציוד כבד פחות מסובך ממה שחשבתם
קרדיט FREEPIK

צריכים להוביל ציוד כבד וחריג עבור תשתיות, תעשיה או ענף האנרגיה? חשוב שתדעו שעם סיוע נכון הובלת ציוד כבד הרבה פחות מסובכת ממה שחשבתם. זאת בתנאי שאת הסיוע מקבלים מחברה מקצועית עם ניסיון עשיר בהובלה של מטענים וציוד כבד וחריג, ושיש לה את כל האמצעים הנדרשים לביצוע ההובלות עם משאיות, נגררים, מנופים וכדומה.

שירותי הובלה של ציוד כבד וחריג

חשוב לדעת שלא כל חברת הובלה מורשית להוביל ציוד כבד וחריג. לכן בתור התחלה עליכם לבחור חברת הובלת ציוד כבד שצוותה מוסמך לסוג זה של הובלות, לצד היותה מנוסה,מומלצת ומעניקה שירות אישי לכל לקוח בשקיפות מלאה.

במילים אחרות, כדי לבצע הובלה של ציוד כבד על הצד הטוב והבטוח ביותר חשוב לפנות לגורמים מנוסים ומומלצים בתחום, שיספקו שירות מותאם אישית לצרכי שינוע והובלה ספציפיים. אכן, הובלה של ציוד חריג וכבד היא תהליך מורכב המשתנה בין הובלה אחת לשנייה, ולכן נדרשת הבנה מעמיקה בתחום ביחד עם ידע וכלים מתאימים, ויכולת לספק מענה בטוח ונכון לכל משקל, גודל, מרחק וצורה של ציוד כבד וחריג. הבנה כזו תבטיח את הצלחת ההובלה ותמנע טעויות ונזקים העלולים לעלות הרבה מאוד כסף.

תהליך מקצועי של הובלה

בכל הקשור להובלה של ציוד חריג וכבד יש חשיבות רבה לתכנון מקדים והתנהלות בהתאם לתקנים ופרוטוקולים, תוך שימת לב לכל הקשור בבטיחות הטעינה, ההובלה והפריקה, ותוך עמידה בדרישות הבטיחות והגהות של משרד העבודה. לכן, למרות שניתן לבצע הובלות כאלו במהירות יחסית עדיף לתאם אותן לפחות כשבוע מראש, עם הערכה בשטח של צרכי ההובלה להבטחת רמה מדויקת של תכנון. התכנון עצמו מתחיל בבחירת אמצעי הובלה מתאימים לציוד, משאית או נגרר הולמים וציוד רתימה נכון. כמו כן, בשלבי התכנון מומלץ לערב אנשי בקרה ובטיחות של הלקוח המכירים את הציוד שנדרש בהובלה ומודעים לרגישויות שלו. בנוסף, בדרך כלל שינוע והובלה של ציוד כבד נדרש באמצעי הנפה מתאימים לעומס המשקל של הציוד, כאשר לעיתים יש צורך בשתי משאיות, האחת עבור ההובלה ומשאית שנייה עם מנוף גדול להרמת והורדת הציוד. 

עלויות הובלה של ציוד כבד 

בהיותו ציוד חריג, במרבית המקרים עלות ההובלה אינה קבועה. העלויות תלויות בכמות ומשקל הציוד שיש להעביר, אמצעי ההובלה הנדרשים ומרחק ההובלה. בנוסף לכך, במידת הצורך יש גם לקחת בחשבון פרמטרים נוספים כמו הרמה לגובה של ציוד כבד או אריזה של הציוד. בנוסף, בעלויות ההובלה יש לקחת בחשבון גם את הביטוח. ולבסוף, נזכיר שלא מומלץ לקחת הצעת מחיר נמוכה באופן ניכר אם מאחוריה עומדת חברה חסרת ניסיון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here