היתרונות והחסרונות בלקיחת שירות ממתכנת לא ישראלי מfiverr

0
636
היתרונות והחסרונות בלקיחת שירות ממתכנת לא ישראלי מfiverr
קרדיט FREEPIK

מה זה Fiverr?

אם אי פעם בנית לעסק שלך אתר או חיפשת מעצב או מתכנת, בטח שמעת על אתר Fiverr, בו תוכל למצוא בעלי מקצוע במחיר המצחיק של חמישה דולר בלבד.

Fiverr  הוא שוק מקוון המאפשר לפרילנסרים (מוכרים) ובעלי עסקים (קונים) לעבוד יחד על ידי חיבור ביניהם ועבודה משותפת על פרויקטים. בעלי עסקים יכולים לגלוש בשוק השירותים הפרילנסרים של Fiverr ולבחור בעלי מקצוע לפי המומחיות שלהם.

למרות שקיימות פלטפורמות רבות אחרות עבור פרילנסרים שמחפשים עבודה, בעלי עסקים רבים בוחרים להשתמש ב Fiverr בעיקר בגלל מודל התמחור המשתלם שמכוון לעסקים עם תקציב מוגבל.

ככל שעולם הפרילנסרים ממריא במהירות ומספר אתרי הפרילנסרים גדל, עולם הפרילנסרים גדל בקצב מסחרר. על פי הסטטיסטיקה, 35% עד 40% מכוח העבודה מיוצג כיום על ידי פרילנסרים. זה יכול לגדול ב -80% עד שנת 2030. כמו כן, 73% מהפרילנסרים הללו משתמשים בפלטפורמות עצמאיות, כמו אתר    Fiverr כדי למצוא עבודות.

Fiverr היא אחת האפשרויות הפופולריות ביותר של שווקים מקוונים בקרב פרילנסרים ובעלי עסקים. 

האפשרויות שיש לך כבעל עסק ב-Fiverr הן אינסופיות ונעות בין עיצוב גרפי, שיווק ופרסום, בניית אתרים תכנות, שימוש בשירותי חברת ux ועוד אינספור אפשרויות . 

עם היצע כל כך נרחב של שירותים מדהימים כאלה תמורת 5 $ בלבד, קל להבין מדוע ל- Fiverr יש בסיס לקוחות גדול. 

הקמת אתר ב-Fiverr

כל כך הרבה אפשרויות יש באתר Fiverr וכבעל עסק שרוצה לפתח את אתר האינטרנט שלו כנראה תיתקל בשלב מסוים בהמלצה להשתמש בבעלי המקצוע באתר.

ללא ספק אחת האפשרויות הפופולריות והנדרשות ביותר היא בניית אתרים. אין ספק שבימנו כל עסק, מהקטן ביותר ועד חברות ענק, כולם צריכים אתר אינטרנט משלהם. זה לא משנה אם אתה ספר שעובד לבד בבית או חברת פרסום שמגלגלת מיליונים, כולם צריכים בשלב מסוים חברה לבניית אתרים.

עוד חברה שכל מי שמקים אתר אינטרנט, אפליקציה, או כל ממשק אחר, צריך היא חברת ux. משמעות הקיצור ux הוא user experiance או בעברית ״חוויית משתמש״ מושג הכולל בתוכו גם את הנראות של הממשק וגם את אופן השימוש בו על ידי הגולש.

קביעת הקונספט של האתר, עימוד האובייקטים השונים בו ועיצוב המראה, משפיעים מאוד על חווית הגלישה. החוויה הזו תקבע את התנהגות הגולשים באתר. אם מדובר על אתר מכירות, ממשק המשתמש ישפיע על התנהגות הצרכנים ויבוא לידי ביטוי בשורת ההכנסות. המושג "חווית משתמש" הופכת שגורה יותר.

יתרונות לקיחת מתכנת לא ישראלי מ Fiverr

  • המחיר נמוך משמעותית מלקיחת מתכנת ישראלי.
  • האפשרות לעבוד בימים בהם המשק הישראלי מושבת, כגון שבתות וחגי ומועדי ישראל.
  • שאיבת השראה ממקומות שונים בעולם: חברות בניית האתרים וחברת ה ux הישראלים סביר להניח שיאבו את השראתם מהסביבה בישראל בעוד שמתכנתים מארצות שונות יכולים להביא חידושים מרעננים מארץ מגורם.

חסרונות לקיחת מתכנת לא ישראלי מ Fiverr

  • בעיות תקשורת: הרבה פעמים קשה להסביר את עצמנו ואת רצוננו המדויק בשפה אחרת.
  • כאשר לוקחים חברת בניית אתרים או חברת ux שהם לא ישראלים בעצם מאבדים את החיבור לקהל הישראלי ואת ההבנה למה הקהל שלך צריך ורוצה.
  • פחות קשר אישי עם המתכנת ופחות שליטה בעבודתו. כאשר המתכנת הוא ישראלי תמיד אפשר לקבוע פגישה פנים מול פנים מה שמקל מאוד על יחסי העבודה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here