הפתרונות הירוקים והטובים ביותר לייצור חשמל

0
582
הפתרונות הירוקים והטובים ביותר לייצור חשמל

אנחנו רגילים לקבל את החשמל שלנו בדרך אחת פשוטה, גם אם היא מלווה בחשבון מנופח שמגיע מדי חודשיים ומצליח "להפתיע" בכל פעם מחדש. אלא שיש היום המון פתרונות אחרים לייצור חשמל, ולרוב נוכל גם לחסוך לא מעט בתהליך הזה. אז במקום לשלם עשרות אלפי שקלים מדי שנה, אולי הגיע הזמן לגלות עולם חדש וירוק יותר. וזאת, תוך שיתוף פעולה עם חברת "ירוק אנרגיה מהטבע".

גם לשימוש ביתי: טורבינות רוח

יותר ויותר מדינות החלו ליישם את השימוש בטורבינות המאפשרות להן לייצר חשמל נקי ואיכותי. זה קורה היום גם בישראל, עם טורבינות רוח שיכולות לייצר חשמל בהיקפים משתנים, בתלות בתנאי השטח ובעיקר במהירות הרוח. כדי לייצר חשמל לשימוש ביתי נדרשת מהירות רוח שנתית ממוצעת הגבוהה קצת יותר מקצב של 5 מטרים לשנייה. מוזמנים לפנות אל אחת החברות המובילות בתחום – חברת "ירוק אנרגיה מהטבע", המציעה מגוון רחב של פתרונות להצבת טורבינות מתקדמות בהתאמה מלאה לצרכים הייחודיים שלכם.

התקנת מערכת סולארית

דרך נוספת לייצר חשמל היא באמצעות התקנת מערכות סולאריות, כאשר חברת החשמל מזכה את חשבונותיה שם של בעלי המערכות על כל קילוואט שהמערכות הללו מייצרות. למעשה, מחיר הרכישה שנקבע בין הצרכן לחברת החשמל הוא מחיר מחייב שיישאר קבוע למשך 20 השנים הבאות, וגם לאחר שההסכם הזה יסתיים חברת החשמל תידרש להמשך ברכישה – ולהעביר את העודפים לרשת. זהו חלק בלתי נפרד מתוכנית שנועדה לקדם את הטכנולוגיות החדשניות והיעילות כל כך, ואין ספק שיש לה שורה של יתרונות.

מה הם בכלל פאנלים סולאריים

הרעיון שעומד מאחורי לוח סולארי הוא רעיון פשוט ויעיל מאוד, כזה שמאפשר לנו להשתמש באנרגיית השמש ולייצר באמצעות חשמל לצריכה. מאחר ומדובר באנרגיה קלה וזולה, היא נוחה מאוד לשימוש ומעל לכל היא גם ידידותית לסביבה. התקנת פאנלים מהסוג הזה היא צעד חכם ונכון שעוזר לנו לייצר חשמל באופן עצמאי, לחסוך אלפי (ואף עשרות אלפי) שקלים מדי שנה, ולעשות את זה עם אנרגיה ירוקה שתורמת לשמירה על הסביבה.

אנרגיה סולארית אצלכם בבית

משרד התשתיות מעודד את הישראלים לייצר אנרגיה סולארית ולהפיק חשמל בעצמם, והשיקול הכלכלי הוא בהחלט שיקול קריטי שמנחה אותנו לאורך הדרך. חברת "ירוק אנרגיה מהטבע" מתמחה בהתקנת מערכות אנרגיה סולארית ומאפשרת לכם לאתר את המענה המדויק שיאפשר לכם לייצר חשמל, לחסוך בגדול וגם להרוויח. כדי למצוא את הפתרון האפקטיבי עבורכם ולחסוך המון כסף מדי שנה אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המומחים של החברה בטלפון 04-9990336.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here