התקנת מערכת שכחת ילדים ברכב – היא משימה לאנשי מקצוע

0
430
קרדיט: Freepik

הדאגה למשפחה שלכם היא חלק מהותי מאוד בשגרת חיי היום יום והיא באה לידי ביטוי במגוון רחב מאוד של פעולות שאותן אתם רוצים לבצע בהקדם האפשרי. בוודאי ובוודאי בכל מה שקשור להתקנה של מערכות מצילות חיים ברכב שלכם, חשוב לעבוד בצורה מסודרת ולהבטיח שאתם קונים בהקדם האפשרי לאנשי הצוות המיומנים של חברת סולו, כדי לקבל מערכות איכותיות ומתקדמות.

למה חשוב להתקין מערכת לשכחת ילדים?

בחודשים האחרונים אנחנו שומעים יותר ויותר על הדרישה לבצע התקנה של מערכות שכחת ילדים ברכב בתקשורת וגם מצד משרדי הממשלה השונים. אם בעבר המערכות הללו היו מערכות אותן אתם יכולים להתקין באופן וולנטרי, היום זו היא כבר ממש דרישה חוקית שאתם צריכים לעמוד בה. המערכות מבצעות את פעולת הברכה ואחרי הילדים כאשר הם יושבים בכיסא הבטיחות, ומכאן ואילך הן יכולות להתריע בפניכם אם חלילה וחס מתרחשת תקלה שכחתם להוציא את הילדים מהרכב והלכתם לדרככם.

רק הידע של צוות מקצועי – ישלים את ההתקנה

מערכת שיכולה להציל חיים של ילדים צעירים וחסרי אונים היא לא משחק ואתם לא יכולים להקל ראש בתהליך הבחירה וההתקנה של המערכת. זאת אומרת שהמשימה הכי חשובה שעומדת לפניכם היא למצוא את הצוות המקצועי שמסוגל להציע פתרון מקיף ו לבצע התקנה בטוחה של המערכת. כל פנצ׳ריה תל אביב תציע סגנון עבודה קצת אחר ומערכות טכנולוגיות מסוגים שונים. ולכן כדאי לכם לקחת את הזמן ולחפש את הצוות המקצועי שיעשה את העבודה הכי טובה והכי אחראית שיש.

האחריות שלכם ליצור סביבה בטוחה לילדים

בסופו של יום האחריות ליצירת נסיעה בטוחה שעובדת בכל הדרישות של החוק בישראל היא עליכם, בתור הורים. לא רק אחריות מבחינה חוקית אלא גם אחריות אישית והרצון לדאוג לילדים שלכם בכל שלבי החיים שלהם. מה שאומר שאתם צריכים להשקיע כמה שיותר זמן וכמה שיותר משאבים בחיפוש אחרי הפתרונות שיהפכו את הרכב שלכם למקום הכי בטוח לטובת הילדים בכל פעם שאתם עולים על הכביש.

הצוות המיומן והמנוסה שלנו, אנשי חברת סולו, מאפשר לכם להנות בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים למניעת שכחת ילדים ברכב ויצירת חברת נסיעה בטיחותית ויוקרתית. אנחנו נעשה את כל המאמצים לייצר את ההתקנה הנכונה ולשמור על החיים של כל הנושאים ברכב. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי הצוות המקצועיים של החברה שלנו התקשרו *9383.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here