ביטוח מבנה למשכנתא – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

0
475
ביטוח מבנה למשכנתא – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
קרדיט FREEPIK

ביטוח מבנה למשכנתא וביטוח חיים למשכנתא הם ביטוחים שמטרתם לבטח אתכם ואת הבנק במקרה בו אתם או הנכס נפגעים ויכולת החזר ההלוואה על המשכנתא שהבנק נתן למבוטח נפגעת או כאשר הנכס ניזוק כתוצאה משריפה, הצפה, פריצה וכדומה. ביטוח חיים למשכנתא הוא למעשה ביטוח חובה שבלעדיו לא ניתן לקבל משכנתא כך שאם אתם צריכים לקחת משכנתא, כדאי תעשו גם ביטוח מבנה למשכנתא שיבטח את מעטפת הבית שלכם, המבנה עצמו, הקירות וכו'. ביטוח מבנה למשכנתא ובנוסף לכך ביטוח תכולה יספקו לכם את ביטוח הדירה המקיף ביותר. ביטוח מבנה למשכנתא יספק לכם כיסוי נרחב עבור הוצאות התיקון, השיפוץ והבנייה המחודשת של הבית לאחר פריצה או לאחר נזק מכל סיבה אחרת שנגרם למבנה. 

חשוב לדעת: אי אפשר לקחת משכנתא בלי ביטוח משכנתא

ביטוח מבנה למשכנתא הוא ביטוח חובה בעת לקיחת משכנתא. בנוסף להוצאות שהוזכרו כאן ביטוח מבנה למשכנתא נותן לכם עוד כיסויים ביטוחיים עבור שכירת בעלי מקצוע שונים כגון שמאי, אדריכל, מהנדסי, יועץ, קבלן ועוד. ביטוח מבנה למשכנתא מכסה אתכם גם עבור הוצאות משפטיות והוצאות במקרה של פינוי הריסות המבנה ועוד. ביטוח מבנה למשכנתא נותן לכם בנוסף גם ביטוח עבור צד שלישי כך שבמקרה של אורח הנפצע בביתם ונפגע כתוצאה מכך, יש לכם כיסוי לכך. דבר נוסף שכל ביטוח מבנה למשכנתא מספק הוא פיצוי בגין אובדן שכר דירה והוצאות דירה הנגרם לכם כאשר הדירה אינה מתאימה למגורים בשל הנזק שנגרם לה ובזמן תקופת התיקונים למשל.

איפה עושים ביטוח מבנה למשכנתא – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח מבנה למשכנתא ניתן אצל מרבית חברות הביטוח. התנאים הכלליים התקפים עבור כל ביטוח מבנה למשכנתא הם יצירת סעיף שעבוד לבנק שמספק לכם את ההלוואה כך שבמידת הצורך ולא תוכלו להחזיר את תשלומי המשכנתא, הנכס יעבור לבנק אך מכיוון שרכשתם ביטוח חיים למשכנתא הביטוח יחזיר עבורכם את התשלומים החודשיים, כך בכל מקרה של מוות, בני ביתכם יוכלו להמשיך לשלם את תשלומי המשכנתא והבנק לא ייקח לכם את הנכס. כך או כך ביטוח משכנתא היא השקעה חשובה עבור כל מי שלקח משכנתא גדולה ונסמך על מפרנס יחיד להחזיר אותה ובכלל, ביטוח משכנתא ובמיוחד ביטוח מבנה וביטוח תכולה נותנים לכם ראש שקט ואינכם צריכים לדאוג מפני נזקים שעלולים להיגרם לנכס כתוצאה מאסונות טבע, פריצות, שריפות וכדומה!

מה זה רציפות ביטוח – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

רציפות ביטוח מבטיחה לכם את המשך הפוליסה בתום השנה ועם כניסת שנה חדשה באותם תנאים כל עוד לא הודעתם לחברת הביטוח על שינוי כלשהוא. רציפות הביטוח טובה במקרים בהם חלה התייקרות כללית במחירי ביטוח המשכנתא אך מי שיש לו סעיף רציפות ביטוחית לא יצטרך לשלם יותר על ביטוח המשכנתא וימשיך ליהנות מהתנאים המקוריים בהם חתם על ביטוח המשכנתא.

סכום הכיסוי במסגרת ביטוח המבנה למשכנתא – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

על פי רוב, סכום הכיסוי במסגרת ביטוח המבנה במשכנתא מחושב לפי גובה עלות הבנייה ובהתאם אל סוג הנכס בין אם זה בית פרטי או דירה ובהתאם לגודל הנכס. צריכים לעשות ביטוח משכנתא או מחזור משכנתא? בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תקבלו את כל המידע והצעות של חברות הביטוח הטובות ביותר המספקות שירות זה ושירותי ביטוח אחרים כמו ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח רכב ועוד. 

ממה מורכב ביטוח המשכנתא

ביטוח משכנתא מורכב בדרך כלל משני מרכיבים: ביטוח החיים למשכנתא וביטוח המבנה למשכנתא ואין להתבלבל ביניהם. ביטוח החיים למשכנתא מטפל במבוטח במקרים בהם המבוטח הולך לעולמות ונפטר בטרם עת בתוך תקופת הביטוח, הביטוח ידאג להמשך תשלומי המשכנתא לבנק במקרה כזה. 

טוב לדעת: במידה ופוליסת ביטוח החיים למשכנתא שלכם עוברת את הסכום הנותר כחוב לבנק, תעביר חברת הביטוח את יתרת הכסף מהביטוח אל מוטבי המבוטח הנפטר, קרי משפחתו!

הסוג השני המרכיב את ביטוח המשכנתא הוא ביטוח המבנה למשכנתא. ביטוח זה מכסה את המבוטח במקרים של פגיעה בנכס הגורמת לנכס נזק ומורידה מערכו בשל כך במקרים מסוימים. פוליסת הביטוח מכסה במקרים אלה את המשך תשלומי המשכנתא וגם את הוצאות התיקון והשיקום בנכס.

האם חייבים לעשות ביטוח משכנתא?

כן, ביטוח המשכנתא הוא חלק בלתי נפרד ותנאי של הבנק למתן הלוואת משכנתא לרכישת נכס נדל"ן עבור המבוטח. הבנק לא יאשר את מתן הלוואת המשכנתא אם לא יראה אישור לרכישת ביטוח משכנתא על ידי מבקש המשכנתא.

מה ההבדל בין ביטוח חיים משכנתא לבין ביטוח חיים פרטי רגיל (ריסק)

ביטוח חיים משכנתא נגזר מסכום הלוואת המשכנתא שנלקחה ומטרתו לבטח את הבנק במקרה בו המבוטח לא יכול לעמוד בתשלומי המשכנתא. מות המבוטח יעביר את כספי הביטוח לבנק למטרת כיסוי חוב התשלומים עבור המשכנתא. ביטוח חיים רגיל לעומת זאת הוא ביטוח שמבטח את המבוטח בסכום קבוע ומטרתו לתת למשפחה כיסוי ביטוחי במקרה של מות המבוטח כלומר במקרה כזה הכסף של ביטוח החיים עובר למוטבי המבוטח, בני משפחתו בדרך כלל או כל מי שאותו מבוטח יבחר להעביר אליו את תשלומי הביטוח בגין מותו.

איזה מידע יש על ביטוחים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל

פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא הפורטל המקיף ביותר בתחום הביטוחים בישראל. הפורטל מספק מידע עדכני על כל סוגי הביטוח הקיימים לרבות ביטוח חיים למשכנתא או ביטוח חיים רגיל, ביטוח בריאות דרך קופות החולים או דרך חברות הביטוח, ביטוח משלים, ביטוח רכב, ביטוח פנסיה ועוד ביטוחים כולל מחשבוני מידע ומנועי השוואת מחירים.

מומלץ תמיד לבחור ביטוח לאחר בחינת כמה שיותר חברות ביטוח וגם בתוך חברת הביטוח עצמן יש כמה מסלולים. איך תדעו איזה ביטוח ואיזה מסלול מתאים לכם? באפשרותכם ללמוד לבד את הנושא בעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל ובעזרת כל מקור מידע אחר או להיעזר ביועץ משכנתא או יועץ ביטוח שיכולו לסייע לכם לבחור את הביטוחים הטובים ביותר ויעזרו לכם לחסוך בדמי הניהול וליהנות מהביטוחים הטובים ביותר בנמצא בכל תחום בו אתם צריכים ביטוח!

האם כדאי לעשות את כל הביטוחים במקום אחד או לפזר אותם בין חברות הביטוח השונות?

ריכוז כל הביטוחים במקום אחת, קרי אצל חברת ביטוח אחת לא בהכרח יוזיל לכם עליות. מדוע? מכיוון שכל חברת ביטוח מתמחה בתחום אחר וגם אם חברות הביטוח מציעות את כל סוגי הביטוח אצלן, אין זה אומר שבכל קטגוריה הביטוח שהן מציעות הוא הטוב ביותר. בהחלט ייתכן מצב בו חברת ביטוח אחת טובה וזולה יותר בביטוח הבריאות והחיים למשל וחברת ביטוח אחרת טובה וזולה יותר בביטוח המשכנתא והרכב. זו הסיבה שהשוואה ובדיקת החברות והמסלולים הפנימיים בכל חברת ביטוח יעילים במציאת הצעות הביטוח הטובות והזולות ביותר בכל תחום בהתאם לצרכים שלכם. מוזמנים לקבל מידע נוסף למייל בהשארת פרטים באתר. להתראות והצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here