השקעה לא בשוק ההון ולא בנד"לן – למה טריא?

0
111
קרדיט לתמונות FREEPIK

חברת טריא נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום של השקעות והלוואות בין אנשים, הידוע גם בשם – P2P. מדובר על אפיק השקעות אלטרנטיבי, שאינו מושפע באופן ישיר משוק ההון ואינו מושפע מהתנודתיות הגבוהה שלו. רבים מתעניינים בשנים האחרונות בתחום ההשקעות, מאחר וכולם היו רוצים לראות את הכסף שלהם מושקע באפיקים רווחיים. כמובן ששוק ההון אינו מתאים לכולם, מאחר ויש צורך להכיר לעומק את כל הדקויות שלו ולדעת להתמודד נכון עם הסכנות הכרוכות בו. מי שאינו מגיע מהתחום יתקשה לא פעם לקבל החלטות נכונות ברגעי משבר, מאחר ואין זה פשוט לראות את המניה שלכם צונחת ולעמוד מנגד. לכן אם אתם מעדיפים השקעה יציבה וסולידית יותר, כדאי שתכירו את היתרונות של השקעות P2P.

סיבות מרכזיות להשקיע בהשקעות P2P עם חברת טריא

  • חברת טריא מספקת פלטפורמה מתקדמת וידידותית למשתמש, המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום. הפלטפורמה מאפשרת לבצע בקרה ומעקב אחר ההשקעות השונות, לצד היכולת לבחור את פרופיל ההשקעה המתאים ביותר עבורכם. תוכלו לבחור בין פרופיל השקעות סולידי, או לחילופין, פרופיל השקעות אגרסיבי יותר. בהתאם לפרופיל ההשקעות שתבחרו ההשקעה שלכם תפוזר בין סוגי הלוואות שונות, במטרה לפזר את הסיכונים. 
  • החברה מקפידה על סינון קפדני של הלווים, על מנת להקטין את הסיכון עבור המשקיעים. החברה מעניקה אשראי ברמות סיכון שונות, לצד הקפדה על ערבונות מתאימים מעולם הנדל"ן. רוב הלווים מחויבים לשעבד את הנכס שלהם להבטחת ההלוואה, דבר שנועד להקטין את הסיכון ומעניק את היכולת לממש את הנכס במידת הצורך. הדבר תורם לאפשרות ליהנות מהשקעה סולידית ויציבה יחסית.
  • השקעות P2P אינן מושפעות באופן ישיר משוק ההון, לכן מפולות חדות בבורסה אינן משפיעות באופן ישיר על ההשקעה שלכם. למעשה, נתוני העבר מראים כי בתקופות של משברים פוליטיים ומדיניים, בהם שוק ההון נוטה לתנודתיות מוגברת, השקעות P2P עשויות להניב תשואה יציבה למשקיעים. לכן מדובר על דרך חשובה לפזר את הסיכונים שלכם ולהשקיע במספר אפיקים, שנועדו לאזן זה את זה. 

השקעה לא בשוק ההון ולא בנדל"ן – רקע על חברת טריא

השקעות P2P מאפשרות לכם להשקיע מסכומי כסף קטנים, דבר שמהווה יתרון משמעותי עבור מרבית המשקיעים. כדאי לציין כי הכסף עובר דרך חשבון נאמנות והחברה מפוקחת על ידי רשות שוק ההון. החל מיוני 2022 החברה נסחרת בבורסת תל אביב והיא מנהלת תיק האשראי של כ- 3.4 מיליארד ₪. מעל ל- 60 אלף משקיעים נהנים מהיתרונות של הפלטפורמה החדשנית של החברה ובוחרים להמשיך ולהשקיע בתחום ה- P2P. נשמח לספק לכם מידע נוסף וייעוץ מקצועי, צרו קשר ונעמוד לרשותכם בכל עניין!

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ השקעות או תחליף לייעוץ כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה. החברה בפיקוח לפי חוק הפיקוח על השירותים הפיננסים (שירותים פיננסים מוסדרים), תשע"ו 2016. מס' רישיון 58971.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here