לשמור על בריאות חלל הפה והשיניים

0
629
לשמור על בריאות חלל הפה והשיניים
מקור pixabay

הדרך ליצירת רושם ראשוני מוצלח, עוברת בחיוך בוהק ולבן. בין אם אתם מוזמנים לראיון עבודה, נפגשים עם המשפחה המורחבת בחג או שמא מדובר במעמד מרגש אחר – על מנת לשמור על נראות גבוהה ואסתטיקה מרשימה, רצוי להקפיד על שיניים לבנות ובריאות. זהו הזמן להזמין תור אצל רופא השיניים – ולקבל טיפול מקצועי ומקיף.

מתעניינים בשירותי הלבנת שיניים בצפון? זקוקים להשתלת שיניים דחופה בקריות או בשפרעם? זהו הזמן לפנות אל מרפאת Lour. מרפאה מובילה זו לבריאות השן, הוקמה ומנוהלת על ידי ד"ר מוסטפא סובח. במרפאה זו תיהנו ממגוון שירותים וטיפולי מקצועיים ומתקדמים בתחם בריאות הפה והשיניים. זאת ועוד, תוך שימוש בציוד איכותי, מענה בזמינות גבוהה ומתן יחס אישי ומקצועי לכל לקוח ולקוח.

לבקר אצל רופא השיניים באופן קבוע – למגוון טיפולים

בין אם אתם גרים בקריות או בשפרעם, רבים מכם יזדקקו, בשלב זה או אחר, לשירותיו של רופא שיניים בצפון. הרי מי לא חולם על חיוך לבן ומנצנץ? התשובה היא, כמובן, כולנו! מעבר לכך, ביקור קבוע אצל רופא השיניים ימנע, בהמשך הדרך, את התפתחותה של בעיה חמורה בחלל הפה – וישמור על בריאותכם.

אל רופא השיניים תוכלו לפנות עקב מגוון מצבים – כאשר ביצוע השתלות שיניים בקריות הינה דוגמא בולטת לכך. מהם סיכויי ההצלחה של השתלות השיניים? האם אתם נחשבים כמועמדים להשתלה? ומהו קצב ההתאוששות מההשתלה? על שאלות אלו ואחרות ישמחו לענות לכם צוות העובדים של מרפאת Lour. צוות המרפאה מחזיק בהתמחות בתחום זה, כמו גם במגוון התמחויות נוספות במסגרת רפואת השיניים. מומחים אלו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובקשה.

ליהנות משירותים מובילים בתחום רפואת השיניים

לקבלת מענה מקצועי בתחום רפואת השיניים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם מרפאת Lour. מרפאה מקצועית ומובילה זו מעסיקה צוות מומחים, מחזיקה במכשור המתקדם ביותר, ומציעה יחס נעים ואדיב לקהל לקוחותיה. כמו כן, צוות המרפאה פועל בהתאם לנהלים המחמירים ביותר – ומסייע לכל לקוח היטב. בין אם תזדקקו לשירותי הלבנת שיניים, השתלת שיניים או שמא תרצו לבצע בדיקה שגרתית, ניתן לפנות למרפאה ולהזמין תור. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-810-6840

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here