משכנתא לא לוקחים – בלי ייעוץ מגורמים מומחים בתחום

0
880
משכנתא לא לוקחים – בלי ייעוץ מגורמים מומחים בתחום

תהליך הרכישה של בית מגורים חדש, בין אם הוא הבית הראשון שלכם ובין אם שאתם רוצים לרכוש דירה חדשה ולשפר את המיקום הנוכחי שלכם, הוא תהליך עמוס מטלות. ואולם, מבחינתם של מרבית הזוגות הישראליים החלק החשוב ביותר בתהליך הוא המשכנתא, ובגללו הם פונים לייעוץ אצל המומחים למשכנתאות מבית חברת נרדיה.

מדוע חשוב לחפש יועץ משכנתאות

שירותי יועץ משכנתאות בצפון מסייעים לכל רוכש דירה חדשה, למצוא את מקורות המימון המתאימים ליכולותיו ולהבטיח מעברי דירה חלקים. בדיוק מסיבה זו, כבר בתחילת הדרך אל עבר הדירה המיוחלת רצוי יהיה להתקשר עם יועץ משכנתאות שיבין מה הוא מצבכם הכלכלי נכון לרגע זה ומה צופן לכם העתיד, באם תחליטו לקחת משכנתא מהבנק.

ניהול נכון של החזרים – גם לטווח הארוך

יחד עם זאת, שירותיו של יועץ משכנתאות נחוצים גם למשפרי הדיור. כאשר יש ברשותכם יתרה למשכנתא מהדירה הראשונה שרכשתם, ואתם רוצים לעבוד לבית גדול יותר, בשכונה איכותית יותר, בה בעת אתם נדרשים גם להתאים את המשכנתא הנוכחית שלכם לשינוי העתיד לבוא. ולכן, יועץ משכנתאות יכול לסייע לכם בניהול תהליך מיחזור משכנתא תקין. בו תפרסו מחדש את ההחזרים, תבינו את התמונה הכלכלית ותוכלו לקחת משכנתא שההחזר שלה תואם את יכולות שלכם.

תהליך רכישת דירה – שעומד בכל הקריטריונים

ואם נחזור רגע לאתגרים הקיימים ברכישת דירה חדשה, לזוגות הצעירים שרוצים לרכוש דירה, עמודת האפשרות הרווחת להיכנס להגרלת מחיר למשתכן. גם כן, המטלה הראשונה היא קבלת אישור זכאות מחיר למשתכן,  ורק לאחריה אתם יכולים לתפוס מקום בהגרלות. לשם כך, תכנון פיננסי עתידי הוא צעד חיוני שיכול להראות לכם את טווחי המחירים המתאימים לכם.

משכנתא מתוכננת ומאורגנת

כיום, קל מאוד לקבל מהבנקים משכנתא לכל מטרה. אבל אם אתם רוצים לקחת משכנתא ולעמוד בהחזרים שלה לטווח האורך, אתם חייבים להיות מאוד מתוכננים, ומאורגנים. פריסה  קבועה וראלית של החזרי התשלומים מאפשרת לכם לשמור על רמת החיים הנוחה לכם ולגדל את הילדים בנחת, כשאתם גרים בבית החלומות שלכם.

חברת נרדיה ייעוץ משכנתאות וכלכלת המשפחה, הינה חברה מקצועית שפועלת כדי לאפשר לכל לקוחותיה ליצור את מסלול הרכישה המתאים לכם בעולם הדיור הישראלי. אנו מכירים את רזי מסלולי המשכנתאות הקיימים ומאפשרים לכם להתאים את המסלול הנבחר, ליכולות הכלכלית בהווה ומתוך מחשבה על העתיד לבוא. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות, התקשרו- 054-7750188.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here