מתמודדים עם החובות ומשנים הרגלים כלכליים

0
625
מתמודדים עם החובות ומשנים הרגלים כלכליים

בישראל של שנת 2020, ישנן משפחות רבות שאינן יודעות להתנהל בצורה אחראית בתחום הפיננסי. על כן, החובות הולכים וגדלים, בעוד ההכנסה לא משתנה, והפער הופך כבד מנשוא. ייעוץ פיננסי מקצועי יכול לחסוך לכם את ההתמודדות המאתגרת, ולשנות את החיים שלכם לגמרי. אביתר זכאי הוא יועץ כלכלי אשר מלווה בצורה מקצועית משפחות בדרך לאיזון פיננסי.

 

עושים סוף לבזבוז כספים

בין תשלומי המשכנתאות, ההוצאות על הרכב, הוצאות גידול ילדים והפינוקים הקטנים של החיים, מצאתם את עצמכם יום בהיר אחד, במצב כלכלי מאתגר, אשר דורש התייחסות מיידית. בדומה למשפחות רבות בישראל, אשר לא מצליחות לנהל משק בית יציב, גם אתם יכולים להיעזר בשירותי ייעוץ לכלכלת המשפחה.

 

שיתוף פעולה של כל בני הבית

יועץ מקצועי לכלכלת המשפחה הוא אדם בעל השכלה פיננסית רחבה, והיכרות עם אספקטים הרבים של המערכת הבנקאית בישראל. היועץ, מלווה את בני המשפחה בחיי היומיום שלהם על מנת להכיר את דפוסי ההתנהגות – ורק לאחר מכן הוא מתחיל בתהליך ייעוץ המקצועי. זהו תהליך אשר דורש את שיתוף הפעולה של כל בני הבית, בו אתם משקיעים זמן ומשאבים בעת בניית תקציב משפחתי, והתאמתו לצרכים שלכם. בדיוק מסיבה זו, חשוב לרתום את כל בני הבית, קטנים כגדולים למהלך, וליצור שיתוף פעולה פורה.

 

מהלכים עם השפעה לעתיד

אם החלום שלכם הוא לצאת מהמינוס, אתם רק צריכים לקחת את ההחלטה ההגיונית והמיטיבה ביותר בשביל הבית שלכם. יועץ לכלכלת המשפחה יכול לעזור לכם גם לצורך הקניית הרגלים לניהול תקציב שוטף של הבית, אך גם לצורך הסתכלות רחבה יותר על ההוצאות השונות של משק הבית. למשל, אחת מנקודות החולשה של ישראלים רבים היא עולם הביטוח. יועץ לכלכלת הבית יכול לפרוס בפניכם, בצורה ברורה ורהוטה, את הפירוט המלא של תשלומי הביטוח שלכם. במבט מעמיק יתכן ותמצאו תשלומים על פוליסות ביטוח שאין לכם צורך בהן, או פוליסות שיש בהן כפל ביטוחי ומהוות בזבוז כספים. רק אדם בעל ניסיון בעולמות הפיננסים יכול לספק לכם את המידע האמין ורלוונטי ביותר לכם.

 

אביתר זכאי הינו יועץ מומחה לניהול תיקי השקעות ויועץ לכלכלת הבית. כמו כן, הוא בעל תואר שני במנהל עסקים. אביתר זכאי מלווה משפחות בעת יצירת תוכנית פיננסית, ומסייע להן לשנות הרגלים ולסגור את המינוס והחובות השונים, בתהליך לטווח ארוך הדורש את שיתוף הפעולה שלהן. לפרטים נוספים התקשרו למספר: 054-4277987.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here