חברות הביטחון של החפצים האישיים

0
1146
חברות הביטחון של החפצים האישיים

יותר מפעם בשנה עובר אדם דירה, אורז את כל חפציו האישיים ביותר ועובר למקום חדש בו מתחילה שנה חדשה בחייו, לארוז ולצאת זה לא תמיד קל.

ישנם כמה דרכים בדרך כלל לעבור דירה, הדרך האישית והדרך הכלכלית. הדרך האישית – לארוז הכל לבד, לקחת הכל ולדחוס במכונית הפרטית, לקרוא לחברים ולנסוע לעבר הבית החדש עם רהיטים צמודים לגג המכונית. דרך חסכונית (בערך) אך מלאת סיכונים, אנחנו לא מעולם ההובלות, לא חברת הובלה וכנראה שלא נעזר באמצעים זהירים כמו חברת הובלות מקצועית.

הדרך השנייה והנכונה – הדרך הכלכלית, עולה לנו כסף אך עדיין, חסרת סיכונים כמו בדרך האישית. כאשר אנחנו נעזרים בחברת הובלות, החברה לוקחת על עצמה את האחריות המלאה לבטחון החפצים והרהיטים האישיים שלנו. לרוב מגיעה חברת הובלות עם רישיון הובלה ופוליסת ביטוח מתאימה לתובלה (לפרטיים ולעסקיים).

כאשר אנחנו מגיעים למצב שאנחנו יודעים שעוברים דירה, יש לקחת בחשבון את התאריך מראש בכדי לקבוע ולזמן חברת הובלה לדאוג לצרכינו, חברות כאלו לא תמיד זמינות לעבודה מיידית, מה שמשאיר לנו בסופו של עניין לבחור ולדעת להקפיד לבחור את חברת ההובלות הטובה בשבילנו.

כמה נקודות שרצוי לדעת על חברת הובלות

  • רישיון מוסמך להובלה – רישיון אשר מעודכן בכל שנה במשרד התחבורה
  • פוליסת ביטוח עדכנית לביטוח החפצים במקרה של אסון (חלילה)
  • המלצות עדכניות מעבודות אחרונות (בשנתיים האחרונות) (פרטי + עסקים)
  • השוואת מחירים בהתאם לאזורי ההובלה

הובלות זה עסק למקצוענים בלבד, אנחנו אמנם דואגים לרהיטים שלנו, אך חברה תדאג לה בצורה מקצועית, גם בזמן הובלות קטנות ישנם אמצעים כבדים כמו הובלות מנוף וכדומה, חברות הובלה – עסק למקצוענים בלבד!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here