מרכזיות IP מול מרכזיות וירטואליות

0
552
מרכזיות IP מול מרכזיות וירטואליות
קרדיט freepik

מרכזיה וירטואלית בענן, מהווה צורך הכרחי ואפילו חיוני עבור עסקים ומשרדים שאינם מעוניינים לרכוש מרכזיה, היות ומדובר בעסקים בסדר גודל קטן עד בינוני. מדובר על טכנולוגיה משוכללת מצד אחד  אבל גם על הוזלה של מחירי התקשורת. מצד שני. מדובר על ניהול עצמאי ולכן, אם שאלתם מה ההבדל בין מרכזיות IP מול מרכזיות וירטואליות, נסקור את היתרונות וההבדלים במאמר זה. למעשה מדובר על שני שירותים שונים שיש לנהל אותם באופן שונה בשימוש עם מרכזיית IP, הוא שניתן ליהנות מהשירות מבלי להיות מודאגים מתחזוקת המערכת. במרכזייה וירטואלית, הניהול והתחזוקה מתבצעים באמצעות ספק השירות. כאשר משתמשים רק עם מרכזיית IP, יש כאמור לנהל ולתחזק אותה.

בשירותים של מרכזייה וירטואלית, ניתן ליהנות משירותים מתקדמים וכל פעולה של שדרוג ותחזוקה, תתבצע ע"י הספק. לשתי המרכזיות, יש אופציות דומות כמו: ניתוב שיחות, מעגלי המתנה הקלטת שיחות, ניהול שלוחות ועוד. אבל יש עדיין הבדל ביין מרכזיות IP מול מרכזיות וירטואליות. ישנן חברו גדולות, אשר יעדיפו במרכזיות IP אבל אלו הן חברות שיש להן ידע בתחום טכנולוגיות המידע ולכן, הן יעדיפו לנהל בעצמם את המערכת. מרכזיות וירטואליות, מציעות פתרון משתלם יותר.

התאמה אישית של מרכזייה וירטואלית לפי נתוני העסק שלכם

חברות העוסקות בתקשורת אשר מספקות מרכזיות IP ומרכזיות וירטואליות, יכולות לייעץ לכם לגבי הבחירה הנכונה ביותר וכן לתת לכם את הנתונים לגבי ההבדלים בין מרכזיות IP מול מרכזיות וירטואליות. חברות אל, יכולות להתאים עבורכם את המרכזייה האידיאלית שתשרת אתכם ביעילות רבה. יש לקחת בחשבון לגבי המידע שיישאר חסוי ולא יועבר  לאפיקי תקשורת שונים. זו הסיבה כי רבות מהחברות ובעלי העסקים, יעדיפו מרכזייה וירטואלית על פני מרכזייה פיזית מסוג IP.  יש לוודא מהם האמצעים של אבטחת המידע שמציעות חברות המציעות פתרונות תקשורת למשרדים, חברות או תאגידים.

לכל מרכזייה יש את המאפיינים והיתרונות שלה

יש לציין, כי לכל מרכזייה, יש את היתרונות והמאפיינים שלה. כל עסק, חייב להתייחס לצרכים הספציפיים שלו למשל: מהמרכזייה אמורה לבצע?, לאן היא צריכה להתחבר אם לשלוחות מרוחקות של העסק וכדומה, כמה אנשים היא צריכה לשמש ועוד כל מיני פרטים שיש להתייחס להם על מנת לדעת איזה סוג ש מרכזייה יש לרכוש. מצד שני, יש לזכור, כי מרכזייה פיזית מסוף IP לא יכולה לתת את אותם שירותים של מרכזייה בענן שהיא בעצם המרכזייה הוירטואלית. יש תמיד לחשוב על הטווח הארוך יותר. היום יותר עסקים וחברות, משתמשים במרכזייה הוירטואלית, מה שחוסך להם זמן וכסף ומעניק פתרון מקיף ושירות יעיל לעובדים וללקוחות החברה.

יצירת קשר זול ויעיל באמצעות מרכזייה וירטואלית

היום גם העלות של השיחות, שיחות בין מחשבים מסייע להרבה מהעסקים והחברות בארץ. בגלל שהאינטרנט נמצא בכל מקום, העסק שלכם רק יצעד קדימה.  ניתן להשתמש  עם אופציות כמו תכונות ויישומים גמישים כמו קווי PRI ועוד אופציות שלא קיימות במרכזיות פשוטו יותר של טלפון. שיטה זו באמצעות מרכזייה וירטואלית, מייעל את העבודה בכל בית עסק או חברה. העסק שלכם ישלם רק על הצריכה בפועל ולפי השלוחות הקיימות, ככל שתהיינה יותר שלוחות, כך המחיר יהיה יקר יותר. היום כל חברה זקוקה למערכת תקשורת משוכללת. החברות גדלות והתקשורת בין החברות ללקוחות הופכת להיות חיונית לניהול תקין ניתן יהיה לשפר את זרימת השיחות העסקיות וכן את החוויה של המתקשרים מה שיגרום לשביעות רצון הלקוחות ולייעול השירות של חברות ועסקים רבים.

להשוואת מחירים מלאה של כל מרכזיות בקרו באתר צ'ק בוקס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here