עוגות תלת מימד

0
499
עוגה מעוצבת | עוגות תלת מימד
כל הזכויות שמורות לתמר רגב :http://www.tamaralhahar.co.il

 

האם שמעתם על עוגות תלת מימד, ומה זה אומר? באם יש לכם אירוע חתונה, יום הולדת או כל סיבה למסיבה אחרת שדורשת עוגה חגיגית, החלום שלכם יכול להפוך למציאות, גם אם הוא מאתגר לקונדיטורים שיגשימו אותו. עוגות תלת מימד הן עוגות המעוצבות בצורה תלת מימדית, כלומר- לא עוגה עגולה ועליה מכונית, קוביה הונגרית, או ברבאבא, אלא עוגה בצורה של מכונית, קוביה הונגרית או ברבאבא, שרובה או כולה אכילה. מדובר על אומנות לשמה, שלא כל קונדיטור יכול להגיע לביצוע מושלם שלה. 

עוגת תלת מימד 

תנו לדמיון לעוף

היום כבר לא מסתפקים בעוגה פשוטה עגולה או מרובעת מצופה בקרם ומרציפן. היום העוגות השתדרגו פלאים גם במראה וגם בטעם, אך יצירות המופת היוצאות מידיהם של הקונדיטורים המומחים לעניין ,הן פשוט תאווה לעיניים ונעשות במומחיות ובמקצועיות שלעיתים לא ניתן להבחין כי מדובר בעוגה. פרחים בתלת מימד, דמויות, אלמנטים שונים, את הכל ניתן לבצע בצורה שלא תותיר מקום לדמיון. על מנת להגיע לרמה גבוהה של עיצוב, על הקונדיטור לעבור השתלמויות שונות, ולהשתמש בחומרים הטובים ביותר בתחום. עוגות תלת מימד הן דרך מקורית להעברת מסרים מזווית מקורית וקצת אחרת, לעיתים בהומור, לעיתים בציניות לעיתים בקריצה, מסר שתמיד יתקבל ברוח טובה.

בסטודיו של תמר על ההר תוכלו להזמין עוגות תלת מימד בשלל עיצובים, לכל אירוע שלכם:

  • אתם מתחתנים מזל טוב! תוכלו ליהנות ממבחר עוגות חתונה, עוגת חתונה כלה, עוגות חתונה מפוארות, עוגות חתונה מעוצבות בבצק סוכר
  • עוגות ימי הולדת מעוצבות במתיקות תלת מימדית לילד וילדת יום ההולדת שלכם, במבחר  סגנונות. עוגות מעוטרות בשמם של ילדי היום הולדת, עוגות מעוצבות עם דמויות מוכרות לעוגות יום הולדת מקוריות, עוגות לבת המצווה ובר המצווה.
  • עוגות תלת מימד לאירועים המיוחדים בחיים שלכם, כל אירוע זקוק לעוגה המיוחדת שלו.
  • עוגות תלת מימד לאירועים בעסקים, הרמת כוסית, פתיחת סניף נוסף או כל דבר שיעלה על דעתכם שראוי לציון במסיבה עם עוגת תלת מימד.

עוגה תלת מימדית

יצירת אומנות

ברגע שתיראו את הבקשה שלכם מתממשת לידי יצירת אומנות של ממש, לא תאמינו איך העוגה הטעימה שנעטפה בבצק הסוכר, הפכה לפסל תלת מימדי שאפשר לאכול אותו. ואם אכן לא תרצו למהר ולאכול את היצירה המדהימה שהזמנתם, תדעו שעוגת תלת מימד יכולה להישמר בשלמותה בין 3-4 ימים בימי החורף ובקיץ בין יום ליומיים. פיסולים העשויים בצק סוכר בלבד יכולים להישמר לאורך זמן במקום קריר ויבש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here