תאונה או רשלנות רפואית? בליווי מקצועי של עו"ד

0
840
תאונה או רשלנות רפואית? בליווי מקצועי של עו

מדי בוקר, אנו מתעוררים ליום חדש, פותחים את דלת הבית ויוצאים לדרכנו. החל מהנסיעה לעבודה, איסוף הילדים מבית הספר ועד ביקור אצל חבר בבית החולים – מדובר בפעילויות שגרתיות, אותן אנו מבצעים כרגיל, וללא כל חשש שמא משהו לא תקין יתרחש. בפועל, המציאות מציגה בפנינו, פעם אחר פעם, אתגרים וקשיים שונים – ולרוב הם עלולים להסתיים בהגשת תביעה בתחום הנזיקין. החל מתאונות עבודה, מחלות מקצוע, תאונות דרכים ועד רשלנות רפואית – בכל אחד ממקרים אלו ואחרים רצוי להיעזר בעו"ד מומחה בדיני נזקי גוף. 

אנו שולחים את ילדינו לבית הספר מתוך תקווה שבסוף יום הלימודים הם יחזרו הביתה בבטחה. בפועל, לא תמיד כך הדבר, כאשר תאונות הן חלק מהיום-יום שלהם, וגם שלנו – בתור ההורים שלהם. בכדי להתמודד עם המצב המורכב כראוי, יש לפנות אל עורך דין תאונות תלמידים. משרדו של עו"ד ניסן מנו יסייע לכם בכך, כמו גם במקרים רבים אחרים כדוגמת רשלנות רפואית בטיפולים ובניתוחים, רשלנות רפואית בלידה, תאונות דרכים, תאונות עבודה ובמחלת מקצוע. כמו כן, למשרד מוביל זה ניסיון רב והידע להתנהל מול המוסד לביטוח לאומי, כמו גם עם משרד הביטחון. 

לאורך ההיריון, לאחר הלידה או טיפול שכשל – לקבל ייעוץ משפטי

אנו נוהגים לאחל אחד לשני "בריאות טובה" מבלי להבין לעומק עד כמה משפט זה נכון וחשוב. למעשה, לא כולם מבינים עד כמה הביטוי הוא מדויק, עד אשר הם נאלצים להתמודד עם מערכת הבריאות ועם המוסד לביטוח לאומי. למשל, במקרה של טיפול לקוי לאורך חודשי ההיריון או בלידה עצמה עלול להוביל למצב פיזי חמור, ולעיתים אף למוות. במקרים אלו, חשוב לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית.

עורך דין זה, העוסק בתחום דיני הנזיקין והרשלנות הרפואית, יסייע לכם גם במקרה בו ניתוח או טיפול רפואי השתבש ולא התבצע כראוי. כלומר, כאשר המטופל יוצא מהליכים כאלו או אחרים עם נכויות או עם נזקים חמורים, יש למצות את הדין במצבים אלו. בזכות שיתוף פעולה מקצועי עם עוה"ד, ניתן יהיה לאסוף ולבחון את הראיות בשיקול דעת, להעריך את המצב – ולגבש אסטרטגיית פעולה להמשך הדרך.  

מענה משפטי מקצועי ומדויק

על מנת להוכיח כי נגרם עוול ונזקים חמורים, יש לפנות אל עורך דין תביעות נזיקין. למענה משפטי מקצועי בנושא, אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עורכי דין ניסן מנו. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-2375955

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here