​איך הופכים את אריזת הדירה לחוויה?

0
1490
​איך הופכים את אריזת הדירה לחוויה?

1. לא מוותרים על חברת הובלה

מדובר כנראה על הדבר החשוב ביותר, מאחר והידיעה כי אתם הולכים להסתייע בשירות של חברת הובלות בירושלים, תעניק לכם שקט נפשי גדול. הידיעה כי החלק הקשה ביותר במעבר הדירה הוא האריזה שלה וכאן מסתיים החלק שלכם, יאפשר לכם להיות פנויים למלאכה המרובה, ואפילו להנות ממנה. הובלת דירה היא הובלה שמומלץ לעשות רק עם חברות של הובלה. פטרו את עצמכם מנטל העמסה, הפריקה והסחיבה – יש מי שיעשה זאת עבורכם.

2. שמים ברקע מוסיקה

הגיעה השעה ביום שבה אתם מתחילים לארוז? תוכלו תמיד לארוז בשקט מופתי בעת שכל אחד מתרכז בפינה אחרת בבית, אך מנגד, תוכלו להפוך את אריזת הבית לחוויה ולכייף גדול בעת שתפעילו ברקע מוסיקה. המוסיקה משפיעה על מצב הרוח ומכניסה אתכם למזג דינמי וכייף. הכינו לכם רשימות השמעה של מוסיקה שאתם אוהבים, עברו לבגדים נוחים והפכו את אריזת הבית לזמן איכות שלכם עם כל המשפחה.

3. כל אחד בבית מקבל תפקיד

הפכו את אריזת הבית לפרויקט משפחתי. הכינו רשימה מסודרת עם תאריכים וחלוקת תפקידים, בה לכל אחד מבני המשפחה יש תפקיד שעליו לקחת על עצמו. העניקו לילדים גם מידה של אחריות ותנו להם לארוז את ארגון הבגדים שלהם, את הצעצועים שלהם ואת שאר הציוד שלהם. חשוב מאד לערב אותם בתהליך וכך להעניק להם תחושה שאתם סומכים עליהם ושהם נתפסים בפניכם כאחראים. כך הופכת הובלת דירה לא רק לחוויה משפחתית, אלא גם לחוויה מעצימה לילדים.

4. בסוף כל יום אריזה מפנקים את עצמכם

דרך טובה להפוך את אריזת הבית לכזו שיהיה כייף לכם לבצע, היא באמצעות תמריצים שונים. תוכלו להחליט כי בסוף כל יום אריזה, אתם מתפנקים עם המשפחה בצורה אחרת. ביום אחד תוכלו להתנפק בארוחה משפחתית מפנקת ולהזמין לכם טייק-אוואי שאתם אוהבים, לצאת עם הילדים לסרט או להבטיח להם צ'ופר עם הגעת סוף השבוע. בעת שתכינו לעצמכם לוח מטלות מסודר, יהיה לכם קל יותר לעמוד בו ולהרגיש מחויבים אליו. לא משנה אם התכולה שלכם מועטה ומדובר על הובלה מסוג של הובלות קטנות בירושלים – הערכות מוקדמת ונכונה תהפוך את האריזה שלכם לקלה ופשוטה.

5. מגלים ציוד שלא ידעתם שיש לכם

הדבר שקורה ללא מעט אנשים בעת שהם אורזים את הדירה הנוכחית לקראת מעבר לדירה החדשה, הוא שהם מגלים ציוד ישן שהם לא זכרו כלל יש ברשותם. ברוב המקרים, מדובר על ציוד ששמחים לגלות ואפילו נתקפים בנוסטלגיה קלה. בנוסף, המון פעמים עם אריזת הבית אתם לעתים לוקחים הפסקה להציץ באלבומי התמונות הישנים, וכך הופכים את אריזת הבית לאירוע משפחתי מלכד וחמים. אריזת הבית שלכם אינה מילה נרדפת לפעולה מתישה ומייגעת, אלא להפך – תוכלו להפוך את מלאכת אריזת הבית לחוויה נעימה. צאו לדרך!

להובלות במרכז הארץ צרו קשר עם חברת ארטמובינג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here