​הסתימות הנפוצות ביותר

0
869
​הסתימות הנפוצות ביותר

אחת הבעיות הנפוצות ביותר שבהם מטפלים האינסטלטורים הן הסתימות. אם חשבתם שסתימות בשיניים לא נותנות מנוח, הרי שאינכם יודעים מה היא סתימה בכיור המטבח או בחדר האמבט. הסתימות יוצרות המון בלאגן, אי נוחות, חוסר אסתטיקה וניקיון ולעתים אף גורמות לבעיות שיכולות לפגוע בבריאות. לשמחתכם, אינכם צריכים לתת מענה לבעיה לבדכם, אלא להסתייע בשירותיו של האינסטלטור. הסתימה שלכם בעוד רגע תרים ידיים. ואתם? אתם תוכלו לקחת אוויר ולשמוח על שהבעיה נפתרה.

איתור סוג הסתימה – הצעד הראשון

בעת שאינסטלטור בקריות ניגש לפתור את בעית הסתימה, עליו להבין לאיזו קבוצה היא משתייכת. איתור הבעיה הוא צעד חיוני והכרחי לטובת מתן פתרון לאי הנוחות הזמנית שאתם סובלים ממנה. אם כן, את הסתימות מחלקים לשתי קבוצות עיקריות: סתימות בביוב וסתימות שבצנרת המים. בעת שאינסטלטור ביקנעם רוצה לתת מענה לבעית הסתימה, עליו להכין תכנית פעולה המתבססת על אחת משתי הקבוצות. בעת שמדובר על סתימה המתרחשת בצנרת המים, מדובר בלא מעט מהמקרים על סתימה שנוצרה בעקבות היווצרות של חלודה או כניסה של חול בצינורות. הסיבה לכך ברוב המקרים היא צנרת שעבר זמנה, ועל כן צריך להחליפה. אינסטלטור יוכל להחליף עבורכם את הצנרת וכך תוכלו לזכות באיכות החיים בחזרה.

הסתימות הנחשבות כנפוצות יותר, הן סתימות שהמקור שלהן בביוב. ניתן לדמיין כי הביוב אינו החלק החביב עליכם, ובצדק. לטובת פתיחת הסתימה, תוכלו להסתייע בשירות של אינסטלטור, שיבצע עבודה יסודית ואיכותית לטובת פתיחת הסתימה.

המטבח עולה על גדותיו? יש מה לעשות

אחת מהסתימות השכיחות ביותר מתרחשת בכיור המטבח שלכם. דווקא במטבח, שרבים רוצים להכתיר כמקום נקי וחסין מכל פגע, מקבץ אליו לא אחת סתימות. איך זה קורה? בכל כיור ניצבת מסננת, שתפקידה לא לאפשר לפסולת לחדור אל הביוב. בפועל, מה שקורה הוא שהפסולת מפלסת את דרכה בעת שאתם שוטפים כלים, וכך לאט לאט נצברות כמויות החוסמות את מעבר המים, ואז המים נותרים בכיור במקום למצוא את דרכם החוצה. במקרים שכאלו, מבצע אינסטלטור בטבעון ניקוי יסודי של הצינורות השונים ופתיחה של הסיפון.

חדר השירותים והאמבטיה – רק שזה לא יקרה שוב

מקלחת או אמבט בסוף היום הם הפינוק האולטימטיבי, ובעת שפוגעים לכם בפינוק הזה, אתם הופכים חסרי סבלנות, ובצדק. סתימה נפוצה נוספת היא זו המתרחשת בחדר השירותים או באמבטיה, וגם את הפתרון לסתימה זו מבצעים בעזרת שירות של האינסטלטור. כאשר מדובר על חדר השירותים, הסתימות לרוב נוצרות בעקבות השלכת פסולת שמגודרת מראש ככזו שאינה צריכה להגיע לשם. דוגמא לכך הם המגבונים שאינם מסיסים, ועל כן יוצרים חסימה שבאה לידי ביטוי לבסוף בסתימה. אם כן, טיפול המנע הוא לא לזרוק פסולת שכזו, אך במידה והנזק כבר נעשה, תוכלו לקרוא לאינסטלטורים בחיפה שיפתרו עבורכם את הבעיה וישלחו את הסתימה ליעד הבא שלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here